Gå til innhold

Oh, så flaut...

SusieQ-Anna210707+Kasper090409

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk inn på www.orkedalmenighetene.no for å høre på musikken til kirken. Da jeg hørte Mendelsohns, fikk jeg tårer i øynene... herregud, er det mulig? Hvordan skal det gå i kirken? Jeg kommer til å se ut som et vrak... hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, uff, uff... Jeg kommer til å være akkurat likedan! Jeg gråter i alle bryllup!! hehe... Usj, hvordan skal det gå med oss???

Skrevet

Hehe, kjenner den følelsen der ja :-) Vi var i kirken i går, og ble jeg helt mo i knærne... Sto ved alteret og øvde på å si ja, men gele i beina og en million sommerfugler i magen... Hehe, vi får huske vannfast mascara på bryllupsdagen ;-)

Skrevet

he he. vet akkurat hvordan dere har det. jeg får tårer i øynene bare jeg tenker på det. Kommer til å være litt emosjonell ja. vet ikke hvordan jeg skal klare å gå opp kirkegulvet heller, herre gud. se samoeren stå å vente på meg, nypynta og kjekk.

ja bare å forberede seg med vannfast mascara og lommetørklær.

kommer sikkert til å BLI SÅ BRA =)

Skrevet

heheh. vi var i bryllup i helgen. og gjett hvem som klarte å få panikkangst i kirka, jo det var meg. klarte bare å tenke at herregud hva er det vi gir oss ut på.. hehe- liker ikke så godt å være midtpunkt med alle som skal se på og ta bilder. uff kjenner jeg gruer meg til akkurat det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...