plastblomst♀♂♂ Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Jeg har blitt ganske småkvalm i det siste, har vært syk, og synes også jeg blir litt kvalm av halsbrannen. Synes cola hjelper, men har dårlig samvittighet hver gang jeg drikker litt. Jeg er gravid i uke 23, og drikker ikke kaffe utenom, for det liker jeg ikke. Har hatt liten matlyst siden jeg ble gravid, og spiser fortsatt lite... Noen råd? Eller kan jeg kjøpe meg glasscola flere ganger i uka......
Gjest Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Mener at man kan drikke noe sånt som en halv liter om dagen eller noe (er ikke helt sikker på akkurat det), men jeg tror jeg ville ha vært så forsiktig som bare mulig med å drikke masse brus i svangerskapet Skjønner at det er grusomt når man er kvalm og bare en ting hjelper, har vært der selv..
dritgrei hei hei! Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 hei du kiwi80. dette er et farlig spørsmål å stille, for slike ting blir det lett diskusjon av her inne. det sitter mange som mener at man ikke skal noe som helst med tanke på det nye barnet. sannheten er at de små ungene tåler det meste, og kroppen din sier klart i fra om du ikke tåler det.... jeg har, om det er interresant for deg, drukket en halv til en hel liter cola om dagen. Froo meg har det vært helt helt nødvendig. man kan sikkert si hva man vil om nødvendigheten, og mange mener sikkert at jeg burde fått energien fre a et annet sted og sukkeret et annet sted og gjort ting på en sunnere måte. Du må nesten avgjøre selv hav som er viktigste for deg, for babyen klarer seg fint den, snakk med jordmoren din så kan un svare deg saklig på dette! kvalmen er et helvete å forholde seg til! God bedring!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Vist du syns at Cola hjelper så syns jeg du skal unne deg litt cola. Tenk på de som får helt dilla på visse til under svangerskapet ,kritt,grus,gummistrikker osv . kos deg med colaen din du.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Kos deg med colaen din du, så lenge du ikke drikker litervis om dagen. Eller du kan prøve med farris, ofte er det kullsyren som hjelper mot kvalmen.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 i mitt første sv.skap var jeg hekta på cola, og drakk litt hver dag. Da gutten ble født viste det seg at den eneste brusen jeg kunne drikke uten at han fikk magevondt var cola Dermed drakk jeg cola med god samvittighet i neste sv.skap da jeg slet med kvalme. Denne gangen kan jeg drikke og spise hva jeg vil uten at hun får magevondt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå