Gå til innhold

Tips til stor-gutt seng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Lurte på om det er noen her inne som har noen tips til hvilken stor-gutt seng vi burde velge til en på snart 2 år? Helst ikke alt for dyr, og gjerne en vokseseng, er ikke så kjempestor plass på rommet til lillegutt. Kan jo få inn en 2-meters seng der, men da blir det liten plass til lekene (som han har alt for mye av)

Vi har planer om å kjøpe nå snart, da han siden påske har grått og grått og grått (i opptil en time)da vi har puttet ham i senga, og våknet minst en gang hver natt og vil absolutt IKKE sove i sin egen seng igjen.

Da jeg kom hjem i går hadde sambo lagt lillegutt (kom hjem 1/2 time etter leggetid) på madrassen sin ved siden av senga hans, da han hadde NEKTA å ligge i senga. Riktignok våknet han en gang i løpet av natten og fikk komme inn til oss, men det var mindre skriking enn vanlig ved leggetid. Vi måtte jo følge han inn på madrassen ett par ganger, men det er bedre det enn en som hylgriner i opptil 1 time før han sovner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal kjøpe Mammut fra ikea, synes den er kjempestilig!

Skrevet

dette lurer jeg også på.

gjerne billig,med skuff under.

Sett på jysk sin,noen med erfaring med den?

Ja,vet jysk har mye dårlig,men de har mye bra og.Så vil gjerne ha konkret om den senga

Skrevet

Vi kjøpte storeguttsenga til minstemann (heter også Johannes:)) på finn.no utrolig rimelig.

Fin juniorseng fra Lunaserien, med sengehest. Overgangen gikk over all forventning, han sov mye bedre med nye senga enn før.

Lykke til:)

Skrevet

dytter en gang til, og hvor får man tak i luna serien?

Skrevet

ja, og dit har jeg ikke tenkt meg med det første nei

Skrevet

vi kjøpte juniorseng på ikea vi, den er 170 cm lang. Med madrass, overmadrass og laken betalte vi vel ca 1200 kr.

Skrevet

de har forresten voksesenger også der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...