Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ser jeg at du endelig har kommet over hit :o)

GRATULERER så mye som 2barns-mor og med vesla!!!

Går bra med dere?

 

Gutten min er straks 10 mnd.!!

Kan nesten ikke fatte det...

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallois Alba...

 

Ja, jeg kom meg etterhvert over...hehe..

 

Tusen takk skal du ha...=o) Går faktisk ganske bra nå..Litt vanskelig til å begynne med...Og når storebror ikke helt skjønner hvorfor mamma ikke kan komme løpenede med en gang han roper blir det litt tårer fra han...Men tror han begynner å å venne seg litt til det...

 

Er han snart 10 mnd alt...Så fort tiden går...Husker du var på 3 tri og jeg på 1 tri...Føles egentlig litt som for noen mnd siden...hehe..

 

=o)

 

 

 

Skrevet

Ja, det er ikke greit for storesøsken plutselig å dele mamman og pappan sin, men fint at han vennes til det nå :o)

 

Ja, det ganske lenge siden du var på 1.tr. og jeg på 3.tr.

For ikke å snakke om da vi var på "bli gravid" begge to ;o)

Skrevet

hehe...Ja det og..Pluss at jeg var inne på "når mannen ikke er klar"...

 

Lille pia er helt god og alt er går over forventninger...Begynner nesten å tenke på en til alt..hehe...Men tror jeg klarer meg med de to vi har nå=o) Kanskje en liten appåklatt...=o)

 

Hva driver du om dagene? Sitter her og prøver å finne ut av hva jeg skal finne på...Kjeder meg stort her hjemme...

 

Noen ideer?? Går jo litt turer men er så kjedelig alene...=o)

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...