Alba44 Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Nå ser jeg at du endelig har kommet over hit ) GRATULERER så mye som 2barns-mor og med vesla!!! Går bra med dere? Gutten min er straks 10 mnd.!! Kan nesten ikke fatte det... )
♥Tullerusk♥ Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Hallois Alba... Ja, jeg kom meg etterhvert over...hehe.. Tusen takk skal du ha...=o) Går faktisk ganske bra nå..Litt vanskelig til å begynne med...Og når storebror ikke helt skjønner hvorfor mamma ikke kan komme løpenede med en gang han roper blir det litt tårer fra han...Men tror han begynner å å venne seg litt til det... Er han snart 10 mnd alt...Så fort tiden går...Husker du var på 3 tri og jeg på 1 tri...Føles egentlig litt som for noen mnd siden...hehe.. =o)
Alba44 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 Ja, det er ikke greit for storesøsken plutselig å dele mamman og pappan sin, men fint at han vennes til det nå ) Ja, det ganske lenge siden du var på 1.tr. og jeg på 3.tr. For ikke å snakke om da vi var på "bli gravid" begge to ;o)
♥Tullerusk♥ Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 hehe...Ja det og..Pluss at jeg var inne på "når mannen ikke er klar"... Lille pia er helt god og alt er går over forventninger...Begynner nesten å tenke på en til alt..hehe...Men tror jeg klarer meg med de to vi har nå=o) Kanskje en liten appåklatt...=o) Hva driver du om dagene? Sitter her og prøver å finne ut av hva jeg skal finne på...Kjeder meg stort her hjemme... Noen ideer?? Går jo litt turer men er så kjedelig alene...=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå