Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Jeg er i uke 16+1 idag, og magen min er akkurat like liten som før jeg ble gravid! Det vises ikke i det hele tatt at det er et barn inni der... Kjenner mange som har termin samtidig som meg, og alle har fått store mager... Er det sånn at hvis barnet er dødt inne i mager, så merker jeg det......?? Er jo slike tanker som kommer når magen ikke vokser, selv om det sikkert er helt normalt...:S
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Slapp av du ! Magen kommer plutselig for noen , og du er helt sikkert førstegangs. Jeg fikk ikke mage før jeg var 18 uker på vei med min første. Denne ganga kom den med en gang testen viste 2 streker. Du har nok helt sikkert et nydelig lite aktivt nurk inni magen din :-)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Første gang jeg var gravid kunne man nesten ikke se noe før ca 6 mnd, denne og forrige gang har jeg hatt ordentlig mage siden uke 14, det varierer nok fra gang til gang!
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Jeg er gravid for tredje gang og i uke 27 (28 i morgen). Folk har de siste par ukene kunnet se at jeg er gravid, men ikke før det. Var samme med førstemann. Man er så forskjellig, plutselig kommer magen, ikke bekymre deg for det Det kommer helt an på hvordan man bærer barnet.
*Willow* Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Jeg hadde ingen mage frem til uke 16-17, deretter så jeg bare ekstra feit ut frem til uke 19, deretter spratt den frem og nå er den ifølge alle rundt meg kjempestor, er sånn rundt 22-24 uker på vei. Plutselig er den bare der:)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Så godt å høre... Ble litt roligere nå etter svar fra dere;) Skal til jordmor om 14dager ca, så da håper jeg å få høre hjertelyden! Da skal jeg bare smøre meg med tålmodighet å vente på at magen skal begynne å vokse:) Takk skal dere ha!
trulte0309 Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 j har bitteliten mage j å.. har itte fått noe større mage syns j.. er mitt 2. svangerskap.. er 16+5.. så venter bare på ul og litt.. kjenner liv og har hørt hjertet utallige ganger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå