My little girl_ Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/buskerud/1.5283231 Skummelt..Bra de fant henne da!!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Oioi. Hvordan skal man liksom sikre seg mot noe sånt, man kan jo ikke ha sikkerhetslåser og sånt heller. Det er jo viktig å kunne komme seg kjapt ut om det feks brenner.. Jaja, det gikk jo bra.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Dæven! Da hadde jeg ikke fått sove på noe netter etterpå gitt :-S
My little girl_ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 Ja, er skummelt, men er "sikkert fort gjort", Broren min var visst sånn når han var lite, våknet på natten å fikk opp dører og tok seg en tur;P Men er jo litt farlig da,tenk om ingen hadde sett henne, trur jeg hadde fått litt store øyne hadde jeg møtt en jente på to år, i smokk å gummistøvler kl 3 på natta:-O
gærne ko Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Det må ha vore forferdelig for foreldrene. Trur eg hadde kjøpt sikkerhetslenke og montert på med en gang! Ellers hadde eg nok ikkje fått sove med mindre senga mi stod foran utgangsdøra...
My little girl_ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. april 2008 Ikke sant, trur nok ikke de sover så veldig godt etterpå.. spørs om de har sovet resten av natta da..
Musemor med tre søte små Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Oi..Jeg tror vi skal kjøpe sikkerhetslenke... Hadde nesten vært værre om foreldrene hadde våknet og sett at jenten var borte før noen fant henne...
SaDa Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 En av grunnene til at vi har sikerhetslenke på døra her. Våknet av at det ringte på en morgen, da var det eldstemann som hadde gått ut. Han er heldigvis glad i ringeklokka,så i stede for å gå avgårde, så ringte han på. Da ble det invistert i sikkerhetslenke fort ja..
balsam Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 vi har ei sånn lita snuppe som begynte å åpne døra på natta... heldigvis våknet jeg av at hun låste opp døra, men da var det ut å kjøpe en krok som vi festet heeelt på toppen av døra!! den kan hun ikke komme til!!=)
My little girl_ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. april 2008 uff,skummelt når de begynner sånn da..! Trur hjerte mitt hadde stoppa hadde jeg sett i senga til snuppa om morran å hu var borte...
Sivalur Skrevet 3. april 2008 #13 Skrevet 3. april 2008 Oi skummelt... tror ikke det holder med sikkerhetslenke hos oss. Da samboeren min var fem år, fant han et skrujern og skrudde liksågodt ut den som sikkerhetslenken festes i. Vips var han ute på frifot!! Mini ligger an til å bli likedan, han elsker å utforske alt og klatre i alt han kommer over, det gjorde samboer som liten også. Tror vi må låse med sikkerhetslås og ta ut nøkkelen, da burde man være trygg vel??
My little girl_ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 3. april 2008 Hehe, ja trygt, men ikke om det begynner å brenne, kjipt å må leite etter nøkkelen da;)
wireless wife Skrevet 3. april 2008 #15 Skrevet 3. april 2008 Ugh. Jeg løøøøper ut og skriver navn i snuppas støvler...
mamma-til-4 Skrevet 3. april 2008 #16 Skrevet 3. april 2008 Dette har jeg opplevd selv,bortsett fra at naboen var den som tok tak i sønnen min før han kom for langt.Jeg lå og sov. Da var det å kjøpe sikkerhetslenke ja. Jeg tror jeg hadde dånet om jeg hadde møtt ei lita jente iført gummistøvler og smokk kl.03 på nattan ja:))) Er ikke SÅÅÅ lenge siden det var en liten gutt på rundt 2 som tok bussen iført bleie,mens foreldrene sov.Han gikk på bussen med de andre voksne som skulle på så sjåføren reagerte ikke.Han kom også til rette:)
petite fleur Skrevet 3. april 2008 #17 Skrevet 3. april 2008 Lillesøsteren min var ram på å gå i søvne da hun var liten, og en gang hadde hun gått ut midt på vinteren. Hun ringte på hos naboen og spurte om sønnen i huset kunne komme ut å leke, he he....klokka var 23 på kvelden, og moren til nabogutten skjønte fint lite;-) Mamma var å lette i hele nabolaget, men fant henne tilslutt sovende i egen seng....skrullete unge ;-)
My little girl_ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 3. april 2008 hihi, wirelee wife...ikke dumt, våres er merket med navnlapper;)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #19 Skrevet 3. april 2008 Du verden, det var en kreativ to-åring... Moralen blir vel her, husk å merke støvlene, hehe, litt galgenhumor. Skjønner jo at det må ha vært fryktelig å oppdage noe slikt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå