Gå til innhold

Jack Russel Terrier!!

Konsulent surrehue+3 med tut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har det her?? Har nemlig bestilt meg ei lita tispe idag! Nyyydelige hunder!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke men kjenner noen som har :)

Skrevet

ja ei venninne har, kortbeina typen;)

Skrevet

ja, jeg kjenner flere som har den typen hund, den er blitt veldig populær.

Også er den veldig poppis i hestemiljøet der jeg er fra :)

Det er vanvittig kule bikkjer og veldig lærenemme. Det eneste jeg syntes er noe dritt er at pelsen dems sitter bom fast i alt av tepper og biler osv osv...men, det er nok det eneste negative jeg har å si om rasen også.

Grattis med ny "baby" :) og lykke til.

Skrevet

De er morsomme, men mye mer krevende enn det de fleste tror! Vi har hatt JRT i mange år har også drevet oppdrett med dem.

De er lærenemme, men allikevel strie - det er tross alt en TERRIER. De trenger en fast,men kjærlig hånd og vår erfaring er at klikkertrening er perfekt for dem.

De røyter ekstremt mye,så man kan ikke være redd for hundehår overalt. I røyteperiodene så støvsuger vi ca 3 ganger om dagen.

De har lett for å bli små, bortskjemte gneldre bikkjer om man ikke er flinke med oppdragelsen.

De trenger MYE mosjon, så ikke la størrelsen lure deg.

Uansett så er de kjempe søte. Lykke til med det nye familiemedlemmet =)

Skrevet

Har mye erfaring med hund, ogs med klikker trening så dette skal gå bra..Men trodde ikke de tøytet så fælt!! Hehe men de røyter ikke året rundt heldigvis

Skrevet

det trodde ikke vi heller når vi skaffet oss vår første valp ;)

Jeg vil si at de generelt røyter mer enn mange andre hunder året rundt, men det værste er selvfølgelig i periodene.

Skrevet

Vi skal også skaffe oss en slik hund. Det er iallefall planen. Men får litt spader når jeg leser hvor mye de røyter ;) Hvordan er gemyttet deres i forhold til barn?

Skrevet

Generelt sett så anbefales de ikke å ha sammen med små barn,men våre har vært kjempe snille med alle barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...