Gjest Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/buskerud/1.5283231
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Ja det må være noen herfra, det står tross alt at hun hadde oppegående foreldre:)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Dette kan jo faktisk ramme hvem som helst. Skummelt. Nå har jeg heldigvis en mann som sover lett..
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Jeg har "heldigvis" en unge som bare vil sove klistret inntil meg jeg, så hun stikker nok ikke av med det første. Hun hadde forøvrig krabbet ut her om dagen når far i huset luftet med døra vidåpen...
Gjest Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Oi,oi! Hadde nok blitt rimelig paranoid hvis jeg hadde opplevd dette. Men enig med Doppler, dette kan faktisk skje hvem som helst. Kjenner til flere som har opplevd noe lignende. Og.. Har opplevd en mild versjon med datteren min. Fy f... så redd jeg ble. Hun har gudskjelov aldri gjort det mer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå