Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som skal føde på Lærdal syhehus i sommer? Og er det noen som har erfaringer fra å føde der? Hva er fordelene/ulempene ved å føde på et lite sykehus med begrenset tilbyd og få fødende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal føde der, men ikke før i september. Har født tre barn der, og er kjempe fornøyd!

Ulempen er jo feks. om barnet får gulsott. (hadde min yngste) Da må man til Førde for å få behandling.

Du får heller ikke epidural der. Veldig koselig der iallfall:-)

Skrevet

Jeg har termin midt i juli. Er førstegangsfødende og flytter til Lærdal i mai. Bra med positive erfaringer, jeg har vurdert å føde i Førde, men tror jeg har bestemt meg for Lærdal.

 

Vet du hvordan det er med tilbud om barselgruppe og svangerskapskurs i området?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...