Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Er det noen av dere som hadde en brunfarget propp? jeg har lagt inn et innlegg lenger ned her om at jeg tror min har gått, men at fargen var noe rar.. den er vanligvis blank med anelse av blod, min var brun/rød..
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 det er veldig forskjellig fra person til person. min har gått, men som utflod. kom som tykt gulgrønt snørr på en måte. snakket med jordmor nettopp og hun sa det var nok slimproppen. sist svanger skap var den helt blank, men da gikk den litt og litt. og siste delen som kom var skikkelig ekkel. så ut som gammalt mensenblod. jordmor sa den gangen at den kunne være kjempe ekkel og se ut som gammelt blod.
Stoltmai mamma:) Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 tror min har gått når jeg va i uke 30, den va sånn du forklarer det, brunaktig, med en liten anelse blod, men ikke mye blod, mest brunt, snørr aktig konsistense, fikk en sånn klatt på papiret to dager på rad...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Sniker fra 2.trimester og kan ikke svare deg på spørsmålet, men måtte bare kommentere den morsomme tittelen på innlegget.. Oops, der mistet jeg slimproppen, gitt.. hehe : D Fikk meg en god fnise-latter.. Hilsen barnslig humør-morgen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå