Gå til innhold

Dere som skal ha kirkeprogram....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter samtale med presten i går, kan vi endelig gjøre ferdig kirkeprogrammet... Bare et par spørsmål til dere som også skal ha det:

* Hvor mange ekstra trykker dere opp? Selvsagt ett til hver gjest, men hvor mange ekstra? Dukker jo kanskje opp noen naboer, venninner av mamma, kollegaer e.l i kirken. + at presten gjerne ville ha noen eks. til staben sin. Vil jo ha nok til alle, samtidig som en ikke vil sitte igjen med en hel haug heller...

* Ang. solistinnslag i kirken. Skriver dere i kirkeprogrammet hva slags soloinnslag som kommer, eller lar dere det bare stå soloinnslag? Tenker at det er litt mer spennende om det ikke står og er en overraskelse, samt at jeg ikke har såå mye plass å skrive på.... Eller er det like greit at det står tittel på sangen og hvem som har skrevet den??

Vil gjerne ha mange synspunkter selv om dere ikke har kommet så langt i prosessen selv :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det koster jo ikke så mye å trykke opp, så jeg tenker jeg trykker opp ca 200 (Vi har bedt 160 gjester til kaffen). De som ikke blir brukt er jo bare å hive.

Ang soloinnslag så tenker jeg å skrive iallefall hvem som synger/spiller... tror jeg skriver sangen også... men om du ikke har plass så sier det seg selv... Kan ikke like godt sløyfe en strofe på en salme heller. :)

Skrevet

Hehe, sant nok ;-) Kan jo bruke baksiden selvfølgelig, men der har vi litt info... Kan vurdere å ha siste rest av programmet i kirken + info'n på baksiden. Takk for svar!

Skrevet

Men du...

Kanskje du kan skrive bare solistinnslag inni folderen, og på baksiden kan du skrive hvem solisten er og hva som blir framført?

Skrevet

Det har jeg tenkt på jeg og, har ikke konkludert med noe enda...

Hva tenker du?

Det spørs jo litt på om du skal bestille "dyre" kirkeprogram eller bare brette A4 ark, vi gjør det på den enkle måten så skriver ut kanskje 50 ekstra??

Tror jeg hadde skrevet hvem og hva når det gjelder solistinnslag, hvis du har plass da -om det ikke er en overraskelse til brudgommen da ;-)

Skrevet

Godt forslag! TAKK :-)

Skrevet

Neida, ikke overraskelse til brudgommen. Han ville ha et ord med i laget - naturlig nok... :-) Vi har bestemt en solosang hver og en felles :-)

Ang kirkeprogram tenker vi også å gjøre det på den enkle måten.... Hverken vil eller har mulighet til å bruke mye penger på det. Kjøper kanskje litt tykkere ark, må sjekke prisen, og skriver ut på jobben til mannen min. (Mot litt betaling). Bretter a4-ark i to selv. Har funnet en kjempefin mal :-) Kan en sikkert skrive ut en del ekstra uten at det koster mye mer ja :-)

Skrevet

Dytter denne opp litt jeg. Flere synspunkter??

Skrevet

vi kjøpte litt tykkere a4 ark og printet det selv på laserprinter hjemme. Billig og kjempefint:) FIkk det akkurat som vi ville ha det. Vi hadde navnet på presten og på solisten nederst på fremsiden, under bildet av stedet vi ble viet, så hadde vi en gjennomgang av vielsen inne i programmet, men navn på sangene, de versene som skulle synges av salmer og referanser til tekster som skulle leses av søstrene våre.

grunnen til at vi hadde en grovskisse av hele vielsen var at det er kjekt for gjestene og vite hvor vi er i seremonien, tenkte vi ihvertfall. Så de stod det ekteskapsinngåelse, velsignelse, tekstlesing, slike ting.

Vår bakside hadde et bilde av NYC skyline, siden vi bodde der de første årene, og navnet på de stedene vi har bodd sammen. Det visste ikke min mann om at jeg hadde laget til:)

men selvsagt, alt er jo smak og behag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...