lanoforliten Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Jeg er sliten og trøtt og har begynnende bl og har kommet til den beslutning at jeg vil sykemelde meg. Men hvordan blir sykepengene regnet ut??Jeg har en liten stilling fast og jobber ekstra i tillegg, men har varierende lønninger fra mnd til mnd. Er helt grønn på dette...
2SmåTroll Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Ikke sikkert, men ville trodd du får sykepenger ut fra stillingsprosenten din. Den som er fast. Og har du eventulet satt deg opp på noen ekstra vakter nå skal du vel få for disse nå. Dette er vel noe arbeidsgiver vet best tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå