Gå til innhold

Kynnere!!

connie79 er 2barnsmor:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en skikkelig dritt dag i går. Magen var stein hard og jeg hadde vondt under selve magen. Det forsvant liksom ikke, uansett om jeg gikk eller satt. Det var ikke bare litt vondt, men veldig vond. Til slutt roet det seg når jeg fikk lagt meg. Babyen i magen var helst sprelsk og gal, og han pleier å være veldig rolig. I dag er det bedre, men kjenner antydninger til det samme når jeg går. Det strammer seg med en gang. Det står at kynnere ikke skal være vonde, men jeg syntes huske fra sist jeg var gravid at jeg sleit med kynnere. og de var vonde...

Flere erfaringer med kynnere??? Hvor får dere vondt da? Jeg hadde som sagt mest vondt under magen(eller, nederst på magen) og litt bakover i ryggen. Er 32+2 på vei, så jeg antar det ikke er fødsel på gang. Men fy &%¤&( så vondt!!! blir noen lange uker om dette skal fortsette. gikk som ei gammal dame... bøyd fremover liksom.

Ja, ja. Min mor sa en gang: for hver kynner, en mindre rie...

Det stemte da jeg fødte sist. Hadde mye kynnere, og fødselen var over på 3 timer og 3 kvarter...

trenger deres erfaringer med kynnere... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noe av det samme, men de er ikke så vonde, men magen blir stein hard mange ganger om dagen og jeg må også bøye meg fremover når den blir skikkelig hard... Likte godt det du sa der, for hver kynner en mindre rie :)

er ikke så mye som hjelper mot kynnere, jeg prøver å henge meg over kjøkken benken, syns det hjelper.. hehe..

Skrevet

hihi.. prøver du å henge deg over kjøkkenbenken?? uff, hørtes dramatisk ut. hihi.... Takk for svar! :)

Skrevet

hehe.. ja, det hørtes øitt dramatisk ut.. hehe... men syns det hjelper at magen får "henge" fritt samtidig som jeg støtter overkroppen.. blir ganske kreativ etter noen uker med vonde kynnere!

Skrevet

Jeg opplever ofte kynnere som menssmerter, men er liksom ikke alltid magen blir stram syns jeg. Er det ikke kynnere da? Er åpenbart noe som skjer nedi der for de mensmurringene kan være ganske sterke itl tider, spes om morgenen.

Er i uke 36 i dag. Jippi! Fler som har det sånn med mensmurringer som varer en god stund, ,en de er ikke reglemessige?

Skrevet

Håper det stemmer at for hver kynner en mindre rie.. for her er det masser av kynnere. synes også det gjør vondt til tider og blir veldig sliten av det. Begynte i uke 31 med disse og er nå i uke 34. Ganske plagsomt for jeg orker ikke gå noe særlig mer ute. Magen blir så stram at bena slutter å virke liksom... Kjedelig

Skrevet

Mamma sier mye rart da.. Men det er godt å tenke på når mann har kynnere. :) Og sist følte i allefall jeg at det stemte..

Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen, og har noen dager innimellom der jeg har en del vondt. Jeg tror det er en kombinasjon av kynnere og utvidelse av livmoren for min del. For det er mer konstant vondt, sånn som menssmerter omtrent....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...