Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Da hopper jeg inn her idag fra 1.tri:) Kjekt å være i et nytt trimester med masse nye spennende opplevelser foran meg:) Håper det står bra til med alle sammen:) Ha en super dag:)
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Heisann og velkommen hit! En spennende tid forran oss ja.... En fin dag til deg og Lykke til.
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Hei hei, og velkommen over! Koselig å se flere kjente nick fra 1. trimester også her Hvordan går det med deg da? Puster du like lettet ut som jeg gjorde over å ha kommet over de første 12 kritiske ukene, eller?
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 3. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2008 Takk takk jenter:) Jo jeg er mer lettet. Men klarer ikke slappe helt av før en privat ul jeg har bestilt til uke 15. Da skal jeg slappe skikkelig av om alt er som det skal:) Men jeg er utrolig glad for å være her inne og kommet over 12 ukers grensa:) Åssen går det me deg da?
Rascal_4.11<3 Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Hei og velkommen inn her Var forresten på privat ul i 14. uke for å være 1000% på at spira hadde overlevd 1.tri og absolutt verdt det... Det her blit jo ett kjempe spennende trimester med spark og voksende mager, så det her blir kjempe spennende.. Ha en super dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå