blirjegsnartmamma Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Er det noen som vet om en flink, kvinnelig gynekolog? Hun jeg pleier å gå til har så lang ventetid. Og nå MÅ jeg bare få sjekket disse fantastiske syklusene mine..
blirjegsnartmamma Skrevet 3. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. april 2008 Forresten, må være i Oslo/Akershus området..
Dotten Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Ja. Ble anbefalt ei på Balderklinikken i Oslo. Kjempeflott dame. Hun har også innvendig ultralyd. Koster ca 800,- men vel anvendte penger. Skikkelig topp dame altså! Er kun hun som er gyn på Balderklinikken, så skriver ikke noe navn..
blirjegsnartmamma Skrevet 3. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2008 Takk for tipset! Bytter jobb 1 mai, og hadde håpet litt på å komme inn et sted før det. Synes det er så fryktelig dumt å måtte ta fri iløpet av første uken i ny jobb.. Egentlig hele første måneden.
Dotten Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Jeg hater gyn og gikk til sjekk kun for å se at alt var i orden, noe det var. Men som jeg skrev fikk jeg også innvendig ul OG så fikk jeg Pergo uten å be om det. Sikkert fordi vi er i 21. pp og at jeg begynner å dra på åra.... He, he. Lykke til!
blirjegsnartmamma Skrevet 3. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2008 Jeg var kanskje litt dum når jeg bestilte time hos min vanlige idag.. Kanskje derfor jeg måtte vente så lenge? Hun på kontoret spurte hva det gjaldt, og siden jeg var på jobb (i åpent kontorlandskap) sa jeg bare at det var en vanlig sjekk. Jeg burde nok heller sagt at vi prøver å få barn, og at mine sykluser gjør at jeg bare har hatt besøk av TR 2 ganger siden desember.. Bør jeg ringe tilbake og forklare det?
Dotten Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Ja gjør det. Kansje du får en time før!!! Lykke til! Skjønner godt du ikke ville si noe når du sitter i kontorlandskap.....!! Du får viske litt, eller ring med mobilen din når du har en pause
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå