Vesle mor Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Nå går det vannkopper i barnehagen til sønnene mine.. Var en gutt som fikk det i går. Når kan man regne med at resten blir smittet? Kan de få utbrudd nå eller tar det ca 2uker?? Utrolig kjipt, var hjemme forrige uke fordi minste sønnen min hadde operert. Måtte bruke syke dager da.. Vi har ikke mange dager igjen..
Sivalur Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Kan jeg komme på besøk med mini? Skulle gjerne blitt ferdig med de vannkoppene... Vet dessverre ikke mye om smitten, men de trenger ikke få det fordi om det går i barnehagen. Kjenner en familie hvor mor hadde vannkopper mens småen på 1,5 år ikke fikk det...
På vei igjen <3 Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Jeg vil også gjerne ha de på minsta her! De to eldste var ferdig før minsta ble født, og hun har enda ikke fått. Det har gått flere ganger i bhg, men hun slipper una hver gang. Neste gang gnikker jeg henne på den første og beste med vannkopper! Så det er ikke sikkert dere får det
Vesle mor Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 Gi meg adr, deres så kommer de en runde med taxi og smitter dere.
grå :) Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 har vannkopper vi også. tar ca 10 dager + før det bryter ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå