FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Hun drar alle bøkene ut av bokhyllene og jeg setter dem pent på plass, hun drar dem ut, jeg setter dem på plass og slik går dansen.... Vi har holdt på i et par måneder nå, og jeg begynner å bli slapp på å beskytte mine juveler merker jeg. Permene blir mer og mer slitte for hver dag, og stadig nye ark har fått hard medfart. Stakkars all min fagre litteratur:(
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Et kraftig slag over fingrene gjør det nok lite fristende til å utfordre skjebnen på nytt:) (NB: ikke legg dette ut på skravlesiden:-)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 Etter å ha lest kosikos sitt innlegg "dritt" trekker jeg herved tilbake dette stusselige klageinnlegget.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 På det stadiet investerer ein i glassdører til ikeahyllene. Evt plasserer gubbens lektyre nederst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå