Gå til innhold

Har kommet til en konklusjon..... moren min er rar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg vokste opp hørte jeg hele tiden at vi hadde dårlig råd. Mamma flyttet fra pappa når jeg var 8 år, og var alene med broren min og meg helt til hun fikk ny samboer når jeg var 12 år. Jeg hørte hele tiden at vi hadde dårlig råd. Fikk aldri de samme lekene som veninnene mine. Ønsket meg SÅÅÅ en Barbie, men fikk en billigdukke i stedet. Sånn var det alltid. Men å dra til på sydenferier alene, det hadde hun råd til. Men da var jeg heldigvis for ung til å skjønne det.

Mamma har alltid klagd på dårlig råd. En gang har jeg spurt om å få låne 500 kr. fordi jeg var blakk, men nei, det gikk ikke. Hadde ikke råd.. Nehe.. men å kjøpe ting til seg selv og hjelpe de andre søskene mine kan hun lissom gjøre når det er noe.

I går snakket jeg med henne på tlf. Da var hun sååå i skyene. Pc'n hun og samboeren hadde fått av stebroren min hadde sluttet og virke kvelden før. Da hadde dem bare dratt rett på Elkjøp og kjøpt ny til 5000 ++ og printer og div. utstyr...

Er ikke mere enn en uke siden hun klagde på dårlig råd asså...

Hvorfor klager hun på dårlig råd når hun egentlig ikke har det a?

Spennende å se om jeg får bursdagsgave i år da, har ikke fått det på 3 år nå mens de andre har fått. Hun har vel ikke råd siden hun har kjøpt pc og dilldall til den tenker jeg.

Er det rart man blir litt "sår"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm hadde jeg vært deg hadde jeg tuppa hu i rævva. hadde ikke akseptert det. hvorfor så stor forksjell mellom deg og dine søsken? men men meg og det.

Skrevet

Skjønner godt du syntes det er litt leit at hun er sånn. Pappaen min også har ALLTID klaget på dårlig råd, og han gjør det ennå. Selvangivelsen hans lå på stuebordet en gang jeg var hos han og han tjener over dobbelt så mye som meg og sambo...

Ble litt sjokkert men sammtidig lettet, nå trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet lenger når jeg får gave til jul og bursdagen...

Han er også av den typen som klager på dårlig råd en dag og neste dag ringer å sier han skal til danmark en uke på luksushotell...

Har inegn forklaring på hvorfor enkelte er sånn:-/

Skrevet

Mente at han tjener mere en meg og sambo tilsammen:-)

Skrevet

Aner ikke hvorfor det gjøres forskjell på oss. Riktignok er jeg eldst og bor 130 mil unna de andre, men skjønner ikke meter'n av om det skal ha noe å si.

Skrevet

Uff, høres ikke hyggelig ut det der. Husker et innlegg du skrev for noen uker siden, og jeg må si at det inntrykket jeg fikk av moren din da var ikke særlig bra. Hun høres faktisk ut som hun alltid har vært rar og aldri tatt særlig hensyn til deg. Skjønner veldig godt at du er sår... :(

Skrevet

Vi kan si det sånn at det er en grunn til at det er 130 mil mellom meg og familien min. Eneste jeg savner litt inn i mellom er lillesøsteren min.

Skrevet

hei M

morra di er ikke rar men litt "dum" synes jeg.!

selv om du har mindre søsken så burde du få bursdagpresang for det da jente samme hvor "gammel" du blir!

hadde blitt sur om jeg ikke hadde fått presang av min mamma da hadde hun nok fått hørt det hehe

det var i mai du har bursdag??? hvis du tørr så hadde jeg tatt det opp med din mamma hvis du ikke får noe presang....

hva når du fikk både A og T da fikk du barselgave av henne da??

Skrevet

Har forsøkt å si i fra til henne på en pen måte at hun glemmer meg litt på det området der. Men det går ikke inn rett og slett.

Kan ikke huske at jeg fikk barselgave av henne når T ble født (maaange år siden nå vet du), men når jeg ventet A så fortalte jeg henne at svigers kjøpte stellebord som kostet nesten 2000 kr.. Da lurte hun på hva jeg skulle ha av henne. En dunpose til vogna som koster 900 kr. sa jeg da (kunne ikke dy meg). Saken er den at hun ga ikke denne sunnmen til dunpose fordi hun selv hadde LYST, men rett og slett fordi svigers kjøpte stellebordet.

Det samme skjedde når vi hadde flyttet inn der vi bodde før. Mamma kom merkelig nok ned hit på besøk da så da tok vi en middag med hele familien til mannen. Da fikk vi innflytningsgave av dem og da lurte hun på hva vil skulle ha av henne da.

Har så lyst til å bryte med hele fanskapen der nord asså.

Nei, nå skal jeg vist jobbe også nå. Ramler innom senere.

Skrevet

har du fått deg ny jobb ??

morra di kan ikke spørre deg hva hun skal gi til dere i innflytningsgave da! det må jo hun finnet ut selv hmmm.

skjønner jo at du har lyst å bryte med de oppe i nord, men er det så lurt egentlig??

nei nå får jeg gå ned å spise frokost vi snakkes:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...