Gå til innhold

Stellebord eller ikke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattera vår blir to i mai. I dag skal vi se på tørketrommel (endelig hurra!) men da får vi et problem - for vi bruker toppen av vaskemaskinen som stellebord og har ikke plass til tørketrommel annet sted enn oppå vaskemaskina.... Noen med noen gode tips som ikke er himla dyre? Har sett på stellebord til å ha på badekaret, men de er dyre og det er jo ikke såååå lenge til vi slutter med stellebordet?? Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke brukt stellebord siden gutten var 5 mnd, så jeg sier Gå for det!

Skrevet

oki - men hvordan gjør dere det, da?

Skrevet

sånn til å henge på veggen? på soverommet til baby

Skrevet

Jeg sluttet med stellebord til gutten min da han var 10 mnd. Lillebror har ikke hatt stellebord i det hele tatt...han er nå 6 mnd. Hadde jeg vært dere hadde jeg ikke gidde å kjøpe nytt stellebord da hun er så stor.

Skrevet

Til en 2-åring så kan det holde med et håndkle på gulvet, evt med en billig stellepute under. Vi har litt lite plass på badet nå så jeg bruker en stellematte fra ikea til minsten på 6 mnd. Den kan tas bort ved behov og tar veldig liten plass - og ikke minst er det umulig å falle ned fra den (en stor fordel hos oss med to storesøsken som sloss om å kose med minsten...).

Jeg hadde uansett ikke kjøpt stellebord til en 2-åring om det ikke var en ny baby på gang eller under planlegging.

Skrevet

vi har ikke brukt stellebordet sida Mathias var 6mndr.. vi har bare et hånkle under han, ofte midt på gulvet eller i sofan. har en løs stellematte om vi skifter på gulvet, for virker ikke noe behaglig og ligge der uten.

Skrevet

Vi har også en sånn løs stellematte, tok av den som lå på stellebordet. Den har vi stående langs veggen på badet, og legger den ned når vi skal stelle. Bleier og kluter har vi i en "hengemappe" fra ikea.

Skrevet

Kjøp en billig stellematte og bruk gulvet.

Bruker selv stellebord til minsten på 2 år ennå og har ingen planer om å kvitte meg med det med det første. Da ender jeg opp med å ta alle bleieskiftene siden både far og jeg får vondt i ryggen når vi står bøyd litt lenge.

Skrevet

Det er nettopp det - syns det er litt råflott med stellebord når hun er så stor... Men vi kan jo bruke matte på gulvet til de verste bleiene da, ellers står hun jo. Ikke har hun egentlig tid til å ligge på stellebordet heller lenger hehe....

Da er det bare å overtale gubben ;) Takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...