Gå til innhold

hvem skal i kamp....


Anbefalte innlegg

Skrevet

tror det er gutta....

 

får ikke sett i uka. ser oppsumering i helgene jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, torkel og geir ove

Skrevet

lå liksom i korta siden det ble hun trøndertrynet som ble bonde....

 

 

Skrevet

Dette har jeg lurt på lenge - kan ikke gutta velge en jente i kamp og omvendt?

Skrevet

Aner ikke, er vel dame mot dame og mann mot mann.

Håper Geir O vinner tvekampen.

Skrevet

jeg også, men innlegget over her sier meg at noen vet at geir o ryker.....

 

har hørt at silje vinner hele skitten. håper det hvis geir o ryker.

Skrevet

Lenge gikk jeg og håpet på at Hugo sku vinne hele greia, men det gikk ikke. Så jeg båe håper og tror (og har hørt) at Silje vinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...