nickoline og supermann Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 tror det er gutta.... får ikke sett i uka. ser oppsumering i helgene jeg!
nickoline og supermann Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 lå liksom i korta siden det ble hun trøndertrynet som ble bonde....
solstråle69 Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Dette har jeg lurt på lenge - kan ikke gutta velge en jente i kamp og omvendt?
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Aner ikke, er vel dame mot dame og mann mot mann. Håper Geir O vinner tvekampen.
nickoline og supermann Skrevet 3. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2008 jeg også, men innlegget over her sier meg at noen vet at geir o ryker..... har hørt at silje vinner hele skitten. håper det hvis geir o ryker.
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Lenge gikk jeg og håpet på at Hugo sku vinne hele greia, men det gikk ikke. Så jeg båe håper og tror (og har hørt) at Silje vinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå