Gå til innhold

Brun utflod+ brun/svart klump i do... slimpropp??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær så snill og svar meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke ut som slimproppen egentlig, for den er normalt blank og seig med evt. små blodspor i, og da er det helst snakk om friskt blod. Men KAN jo tenkes den blir brun/svart om den har løsnet for en stund siden, men ikke kommet ut før nå...

Har ingen anelse for å være ærlig. Tror jeg ville ringt jordmor og høre.

Skrevet

den var ca 2 cm stor.. så nesten ut som "morkaka" i mini utgave.. da mner jeg brun/rød som fløyt i do skåla.. men hva med all den brne utfloden? normalt? ganske tykk..

Takk til alle som svarer!! litt ekkelt det her, men...

Skrevet

Ville definitivt ringt føden og fått sjekka det! Høres ikke normalt ut at det kommer en svær brun klump og mye brun utflod i 3.trimester. Hadde det vært friskt blod ville jeg antatt at fødselen din var igang, men...

Ring og spør du!

Skrevet

da har jeg snakket med føden, de mente at det helt klart var slimproppen som hadde gått... hadde vel egentlig håpet på en undersøkelse, men de sa ikke noe om det..

Skrevet

Hvor langt på vei er du?

Skrevet

termin på lørdag!

Skrevet

Hmm... Høres rart ut at du ikke ble bedt om å komme på kontroll da... Min første fødsel begynte med at slimproppen og litt friskt blod kom ut da jeg gikk på do om morgenen. Ble bedt om å komme til sykehuset litt senere den formiddagen og fikk da konstatert at jeg hadde 1-2 cm åpning. Dro hjem og ventet på riene, som kom ganske kjapt etterpå.

Men jeg synes det høres rart ut at slimproppen din var brunsvart, det indikerer jo gammelt blod. Særlig når du beskriver den som at den lignet på en bit av morkaka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...