*Lissi* Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Jobber i industrien, så er selvsagt tatt ut av produksjon nå som jeg er gravid. Sitter på kontor, og det er ganske uvant:-) Problemet er at jeg har så lite å gjøre! Ser knapt noe til sjefene mine, og jeg har sagt ifra om at det er lite å gjøre. Blir snart sprø... Vant til å ha noe å gjøre hele dagen. Nå er jeg allerede ferdig med det jeg skal gjøre, og skal liksom sitte her til klokken er tre:-( Skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal holde ut!
tigergutt<3 Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Har du ikke en tillitsvalgt eller formann du kan snakke med. Eller gå høyere opp hvis nødvendig. Skjønner godt du holder på å gå på veggen med å bare stirre i taket i flere timer...
*Lissi* Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 Jo, jeg har snakket med de også, men gidder ikke mase hver dag heller. De vet jo hvordan ståa er. Gleder meg til å gå ut i permisjon...:-)
tigergutt<3 Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Hvor lenge har du igjen da? Hva sier legen din til den alternative jobben du har fått? Er du sykemeldt eller bare omplassert? Jobber ikke i industiren selv men har en venninne som fikk akkurat samme kontorjobb som deg. Men der var de flere så det ble jo litt sosialt og ikke fult så kjedelig. Men jeg fikk mye mail i den jobb perioden hennes.
*Lissi* Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 Er bare omplasert. Har en lege som ikke sykemelde.....da må du nesten krabbe inn døren henes:-) Har ikke termin før i september, så er lenge igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå