Gå til innhold

Er det ikke rockeringer, så er det skatten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skriver ikke folk videre i de trådene som allerede er lagd for formålet? *blafrer over ti tiusen overskrifter om samme tema*

Ingen som har lyst til å ..... skravle.... i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, i går var det tissemannen...

Hva tror du det blir i morgen da?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er igrunn mer spendt på når jeg får rockeringen jeg, fremfor skatten... for rockeringen har jeg i det minste betalt! haha

Skrevet

Haha, Palmesus, det var dagens beste kommentar hittil :-p *knis*

Skal vi kanskje sett opp ei liste, over de neste 5 temaene som skal gjennomdebatteres på dib?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

1-hvordan få vokset leggene uten smerte (jomfrutur her om dagen, jeg kan enda ikke gå)

2-hvordan få en fin brunfarge på 12 dager (reiser da til syden)

3-hvordan få minitrollet på 7 mnd til og LA VÆRE og skriiiiiiiiike hele dagen (dog ikke sint skrik, bare en "hei, jeg har stemme" skrik

4-hvordan få en utrolig flott mann, til og forstå at husarbeid _må_ gjøres selv om mor sitter med skolearbeid.

5-hva skal du ha til frokost?

Skrevet

Jeg tipper på at skatten kommer til å være tema noen dager, "hva fikk du igjen" "Faen jeg fikk smell" "HAR du fått den i posten" o.s.v

Skrevet

Maja Mor har nok - dessverre - rett.

Men Palmesus har en god en der da. Jeg synes det er alt for lite frokosttråder her inne.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, sant? Hvorfor lurer alle på det liksom? Som om middagen var dagens viktigste måltid... hmpf, frokosten, for ikke og snakke om kveldsmaten, har blitt undervurdert....

I fjor på denne tiden deltok jeg kun med et innlegg ang skatten, for jeg fikk igjen masse! I år får jeg nok baksmell, så kanskje jeg bare skal la den ligge i postkassa til vi er tilbake fra ferie

Skrevet

Skal vi kanskje starte en serie? frokosttråden, lunsjtråden, middagstråden og kveldstråden? Og så har vi jo snacks- og mellommåltidstrådene, da. *puh*

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det blir et styr og holde i sjakk vettu! Heldigvis for meg så er måltidene mine planlagt på forhånd... slanking suger..

Skrevet

Hey, flere idéer! Vi kan ha slankeversjonen OG vanligversjonen. Og kosesegversjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...