mayaya Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Hvorfor skriver ikke folk videre i de trådene som allerede er lagd for formålet? *blafrer over ti tiusen overskrifter om samme tema* Ingen som har lyst til å ..... skravle.... i dag?
~Maja Mor~ Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Hehe, i går var det tissemannen... Hva tror du det blir i morgen da?
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Jeg er igrunn mer spendt på når jeg får rockeringen jeg, fremfor skatten... for rockeringen har jeg i det minste betalt! haha
mayaya Skrevet 3. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2008 Haha, Palmesus, det var dagens beste kommentar hittil :-p *knis* Skal vi kanskje sett opp ei liste, over de neste 5 temaene som skal gjennomdebatteres på dib?
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 1-hvordan få vokset leggene uten smerte (jomfrutur her om dagen, jeg kan enda ikke gå) 2-hvordan få en fin brunfarge på 12 dager (reiser da til syden) 3-hvordan få minitrollet på 7 mnd til og LA VÆRE og skriiiiiiiiike hele dagen (dog ikke sint skrik, bare en "hei, jeg har stemme" skrik 4-hvordan få en utrolig flott mann, til og forstå at husarbeid _må_ gjøres selv om mor sitter med skolearbeid. 5-hva skal du ha til frokost?
~Maja Mor~ Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Jeg tipper på at skatten kommer til å være tema noen dager, "hva fikk du igjen" "Faen jeg fikk smell" "HAR du fått den i posten" o.s.v
mayaya Skrevet 3. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2008 Maja Mor har nok - dessverre - rett. Men Palmesus har en god en der da. Jeg synes det er alt for lite frokosttråder her inne.
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Ja, sant? Hvorfor lurer alle på det liksom? Som om middagen var dagens viktigste måltid... hmpf, frokosten, for ikke og snakke om kveldsmaten, har blitt undervurdert.... I fjor på denne tiden deltok jeg kun med et innlegg ang skatten, for jeg fikk igjen masse! I år får jeg nok baksmell, så kanskje jeg bare skal la den ligge i postkassa til vi er tilbake fra ferie
mayaya Skrevet 3. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2008 Skal vi kanskje starte en serie? frokosttråden, lunsjtråden, middagstråden og kveldstråden? Og så har vi jo snacks- og mellommåltidstrådene, da. *puh*
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Det blir et styr og holde i sjakk vettu! Heldigvis for meg så er måltidene mine planlagt på forhånd... slanking suger..
mayaya Skrevet 3. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. april 2008 Hey, flere idéer! Vi kan ha slankeversjonen OG vanligversjonen. Og kosesegversjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå