nickoline og supermann Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 gidder ikke stresse hvis den ikke er klar. men er fryktelig spent.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Jada.... selvangivelsen ligger der... men ikke skatteoppgjøre (eller rettere sagt foreløpig beregnet skatteoppgjør) Skal man få det så må man enten vente på papirutgaven eller man må ta tallene å legge inn i beregningsmodellen på altinn.no. (trooooor jeg i alle fall... ;o) )
nickoline og supermann Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 ok. men jeg har fått tilsendt pin koder fra skatteetaten. rart jeg ikke kan bruke de.
* 5 om dagen * Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 jeg får melding på tlf jeg,når det er lagt ut, så orker ikke stresse...hehe
nickoline og supermann Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 skal i et møte med jobben på ahus snart, så får vel håpe den ligger i postkassa når jeg kommer hjem. er spent. har en restskatt på 6000 fra sist år. håper årets gjør den opp.... så vidt jeg vet skal den det... , men har tatt feil før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå