Gjest Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Hvor pokker finner jeg opplysningene. Jeg er innelogga nå. Men får bare valg om jeg vil levere uten endringer eller om jeg vil gjøre endringer. Jeg vil jo se...
1881 Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Da må du nok vente til papirarkene ligger i postkassen din, men du kan fint levere om det ikke er noen endringer du har og tilføye på ligningen din!
Gjest Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Tror ikke den er tilgjengelig før du har levert og det er beregnet evt. endringer. Fikk ikke opp hos meg heller.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Du kan se selvangivelsen din hvis du går inn på "utskrifts *etellerannet*" siden (står bakerst på linjen tror jeg....)
jippiii Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 finner det ikke der heller jeg, er ikke det en veiledning?
Gjest Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Neida, den ligger på utskrift der. Får tallene om du trykker på dokumentet og trykker lever med endringer også (Trenger ikke å levere med endringer da, bare gå inn og se:) )
jippiii Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 ja,men tallet for om en får igjen eeler betale tilbake, det står ikke....
~Maja Mor~ Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 Devil in dark: Jobber ikke 2 i din familie i skatteetaten? Og du av den grunn "vet" så mye mer enn oss andre? Vel, da skulle du jo visst at f.o.m i år trenger man ikke levere inn om man ikke har noen endringer.....,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå