~Maja Mor~ Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 https://www.altinn.no/ega/Login/PsaLogin.aspx Lykke til jenter :-)
~Maja Mor~ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. april 2008 Pokker, hater feil i overskriften. Ble visst litt ivrig her ;-) Sjekke....er naturligvis ordet!
Elfi regndråpe Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Men man må jo ha pin kode fra selvangivelsen... Er nok bare å vente til den kommer i posten.
Fire småtroll Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Det var noen her i går som sa du kunne bruke pin-koden på skattekortet...?
~Maja Mor~ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 Eh...den pinkoden står på selvangivelsen fra 2006.....
MegOgAlleMine Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 har du skattekortet ditt så kan du velge den innlogginga
Elfi regndråpe Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Er vel forskjellige pinkoder fra år til år?
Fire småtroll Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Ifølge disse damene i går får du nye pin-koder hvert år, så det er pin-kodene på årets skattekort eller selvangivelse som gjelder, ikke fjorårets. Men jeg aner virkelig ikke, så det er jo bare å prøve og se ;-)
~Maja Mor~ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. april 2008 Neeeeeeeeeiiiiiiiii!! Jeg får oppgitt at opplysningene mine er feil!! De er jo ikke det jo :-( Jeg som har gledet meg så til dette!!
~Maja Mor~ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. april 2008 Helvete! Nå er jeg sperret frem til kl 09 02. Ja dette gikk jo veien! Bruker jo pin kodene fra det skattekortet de ba om jo :-(
1881 Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 Men skulle jo tro dere som er desperate etter og sjekke hvordan det foreløpig ligger ant med skatteoppgjøret, trodde pengene var på konto i løpet av noen dager. Har dere ikke annet og tenke på? Er alle regningene kommet i postkassen i det siste?
Mamma+2 Skrevet 3. april 2008 #13 Skrevet 3. april 2008 Man må vente til man får selvangivelsen ser det ut til....godtar ikke noe kode på skattekortet:(
Minnie Mom Skrevet 3. april 2008 #14 Skrevet 3. april 2008 Jeg får logget inn, men er ikke noe skatteoppgjør for 2007 der enda ihvertfall... (
pandabjørn Skrevet 3. april 2008 #15 Skrevet 3. april 2008 Devil in dark pengene kommer jo ikke på kontoen før i juni da jente
Meg og knoll&tott Skrevet 3. april 2008 #16 Skrevet 3. april 2008 Jeg kom inn med pinkoder fra 2006 (ikke samboeren min). Men det står bare opplysninger om hvor mye man har betalt og fått i fradrag, ikke utregning... Så da er man jo like langt...
~Maja Mor~ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 3. april 2008 Devil in dark Jeg får alltid igjen over 15000, gleder meg som bare det til å se hvor mye det er i år. Siden jeg er 36 år og har betalt skatt i mange år, så vet jeg utmerket godt at pengene ikke kommer i morgen :-) Prøv å stå opp en gang til, kanskje det går bedre neste gang ;-)
*lilleFrøkenSta* Skrevet 3. april 2008 #18 Skrevet 3. april 2008 hva er linken til aa bruke skattekortet. Jeg kommer meg inn paa min side, men der faar jeg ikke opp linken med skatteoppgjoret! Litt spent her!!!!
1881 Skrevet 3. april 2008 #19 Skrevet 3. april 2008 Hehe, får alltid igjen minst 15000?? Det er det morsomste jeg har hørt, enten betaler du da med vilje inn for mye skatt og har ingen forandringer i gjeld eller inntekt? da kan du jo bare se på ligningen for forrige året så vet du jo hvor mye du får igjen! Jeg orker ikke tenke på selvangivelsen før den kommer, da først ser jeg om det blir baksmell eller penger tilgode, har andre viktigere ting og tenke på enn ett skatteoppgjør. og det er først når de sender ut selvangivelsen som er fra i dag 03.04 fordi det vet jeg ettersom 2 i min familie jobber i skatteetaten og da begynner de på bokstaven a i etternavnet slik at de som har å får den til sist! tell sauer til når den kommer da!
* 5 om dagen * Skrevet 3. april 2008 #20 Skrevet 3. april 2008 sjekket på altinn...med de kodene jeg har der, det er ikke lagt ut noen selvangivelse enda...
nickoline og supermann Skrevet 3. april 2008 #21 Skrevet 3. april 2008 godtar ikke min som jeg har fått tilsendt for noen dager siden heller... har prøvd skattekortet og de jeg har fått tilsendt. sendte en mail til suport for sikkerhetsksyld.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #22 Skrevet 3. april 2008 Ja, og selvangivelsen har kommet på nettet, så hva er problemet ditt devil?
~Maja Mor~ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #24 Skrevet 3. april 2008 Ikke det morsomste du vet vel? Ja, jeg betaler med vilje for mye skatt. Ganske smart egentlig, for det er bedre rente der enn i banken ;-) Og så får jeg en herlig sum med penger på sommeren. Slettes ikke morsomt, bare smart!! Etternavnet mitt begynner på A, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå