KristineMed2Sønner<3 Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Nå trenger jeg virkelig å blåse ut litt... Våknet i dag morges som alltid av at lillegutt våknet..Gikk på badet med han å stellte osv. speilet er rett bak stellebordet å jeg legger merke til en kul nederst på magen.. Prikk lik kul som jeg hadde i starten av svangerskapet sist, som starter fra under navlen å ned til skambeinet. "buler" ut der urinblæren er.. Det er helt hardt og stramt,kjennes prikt likt ut som da jeg var gravid.. Så kom jeg jo på at brystene mine har vokst drastisk den siste perioden. Har ikke tenkt noe serlig over det tidligere, siden jeg tenkte det kanskje var brystene som kom tilbake til sitt gamle jeg etter ammingen.. De er ømme å brystvortene er hovne og såre... Jeg tok p-sprøyta 28.februar å har ikke blødd siden.. Hadde en "klatt" med blod for noen uker siden.. Var liksom bare den "klatten" som kom, ikke noe mer... Vet dere ikke kan si om jeg er gravid eller ikke, skal kjøpe meg en test idag, tro meg... Men trengte bare å få det ut:-( Er livredd for at jeg er gravid, siden det er bare en utvei, å det er abort... Jeg blir 17 år i september å har en sønn på 6 mnd... Jeg og barnefar er forlovet, å har "bestemt" oss for at blir jeg gravid før de fremtidige 4 årene, må vi ta abort.. Jeg har blitt gravid på prevensjon to ganger, fått beskjed om at jeg er hyper-fruktbar, å at vi kunne prøve p-sprøyta men det var en risiko.. (har ikke noe annet valg nå enn p-sprøyte eller kondom resten av livet pga. blodsykdom..) UFF:-(
Fire småtroll Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Uff, kan jo ikke annet enn å si at jeg føler med deg... Du er ikke alene om å være så fruktbar, vokste opp med ei jente som var prikk lik, da hun var 22 år hadde hun to barn (første da hun var 16 år) og hadde tatt omtrent en abort i året. Du får svinge deg rundt i dag, for hvis kulen allerede er over skambeinet er du i tilfelle ganske langt på vei. Husker ikke helt når livmora tipper over der jeg, men det er ihvertfall ikke de første ukene... Ønsker deg masse lykke til i dag, får håpe det bare er hormonforandringer etter forrige svangerskap du kjenner i kroppen. Trøsteklem.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 Uff, hørtes ikke noe morro ut i det hele tatt:-( Aldri tatt abort selv, spontan abortert en gang,før jeg fikk Felix..Blir jo helt dårlig bare av tanken på å gjennomføre det, selvom det er det riktigste hvis jeg er gravid nå.. Ja jeg og sambo skal dra å kjøpe test idag...Gruer meg for å si det sånn.. Får håpe den er negativ å at jeg kan puste lettet ut.. Tusen takk for svar!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Gud så ille!!! Vil bare ønske deg lykke til:-) Får håpe du ikke er gravid da, at det bare er noe annet. Klem:-)
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Uffda.. Dette hørtes ikke bra ut:( Krysser fingrene for at du ikke er gravid da=) Det kan jo hende at kroppen spiller deg et puss. Jeg håper ihvertfall at den gjør det så du slipper å måtte ta abort. Lykke til!! Hold oss oppdatert!!!
Chiabatta Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Huff, skjønner at du har en lei følelse akkurat nå. Prøv å ikke ta sorgen på forskudd, men ta en test. Lykke til!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. april 2008 Tusen takk jenter!! Ja får inderlig håpe det er kroppen som tuller med meg... Brystene blir bare sårere og sårere.. Klarer ikke ha på bh engang:-( Usj.. Nei, komme meg til byen å ta en test... Skal gi dere beskjed når jeg har tatt den jeg!:-) Så krysser vi fingrene sammen for at den er negativ.. Er den posetiv syns jeg virkelig synd på det lille barnet som er inni meg.. Går jo på sterke medisiner for min add... Uff!! Klemmer<3
Gjest Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Visst det hjelper så hadde jeg det helt likt for bare et par uker siden! Nesten likt hvertfall. Ømme bryster, kul på magen, gikk på do hele tiden OG halsbrann i tillegg. Er jo akkurat blitt 18 selv, så ny baby no passer dårlig, men testen var negativ, og jeg snakket litt om det med legen og da spurte hun meg faktisk om jeg ammet enda, for når du slutter kan kroppen gjøre sånne ting! Selvom jeg faktisk ammer enda da, men.. Lykke til hvertfall! Krysser fingrene for deg..
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Hvordan gikk det med testen da?
2søtesmåh Skrevet 4. april 2008 #12 Skrevet 4. april 2008 Hva med alltid å bruke kondom i tillegg fra nå av?? Litt ekstra "styr" blir det jo, men mindre styr enn å gå og grue for om man er gravid flere ganger, og ikke minst MYYYYE mindre styr enn en evt abort....Så i de fire neste år, om dere ikke vil ha fler barn før da, bruk kondom ) Venter i spenning på resultatet,- og måtte det bli som du håper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå