Gå til innhold

Fortsatt ingen TR...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser fortsatt ikke noe til TR her, ingen tegn bortsett fra at i går kveld kjente jeg bittelitt murring som kom bort nesten med en gang igjen. Det kan jo også være et tegn på graviditet:) Men jeg må prøve å tenke på at TR kommer snart, blir jo så skuffa. Men er 4 dager over ikm nå. Testet negativt i går med morgenurin. Ny test igjen i morgentidlig hvis ikke TR dukker opp. Så blir det blodprøve etter det. Så må jeg kanskje nevne at jeg var så innmari sur og gretten i går, pleier ikke å være sånn før TR kommer... Uff, nå sitter jeg jo bare her å prøver å overbevise meg selv om at jeg har noen tegn mens jeg egentlig er sikker på at TR er rett rundt hjørnet og jeg snart går inn i 3.pp....

Da skal jeg på jobb, blir godt å få noe annet å tenke på kjenner jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Titter bare innom fra 1.trimester jeg... :)

Så lenge TR ikke dukker opp - er det håp! :)

Jeg testet positivt først 17 dager etter ikm.... og det var flere som gjorde det samme omtrent samtidig!

Var på tidlig ul for å fastsette termin, og var kortere på vei enn jeg trodde. Så jeg produserte ikke hcg sent, men hadde el senere enn jeg trodde... Er du sikker på når du hadde el?

Kan være at TR bare er forsinket, men kan også være at du har en liten spire i magen:)

Eneste symptomet jeg hadde også, var at jeg var ekstremt irritabel og sur og grinete... og dagen før jeg testet positivt hadde jeg skikkelige mensmurringer, og var sikker på at TR var på vei...

Lykke til hvertfall! :)

Skrevet

Dette hoertes helt likt ut som jeg har det... Er naa 5 dager over IKM, testet i morges og det var negativt. Saa naa har jeg vaert og tatt en blodproeve som jeg faar svar paa i morgen. Har vaert kvalm, men det kan godt vaere innbildning. Og har ogsaa vaert UTROLIG sur, gretten og rett og slett deppa. Hmmm, hva skjer tro?

Skrevet

ikke her heller.. 2 uker over IKM, og neg test idag tidlig.

Ser ut som om jeg igjen får en kjempe lang runde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...