Gå til innhold

Å nei....?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg virkelig å blåse ut litt...

Våknet i dag morges som alltid av at lillegutt våknet..Gikk på badet med han å stellte osv. speilet er rett bak stellebordet å jeg legger merke til en kul nederst på magen..

Prikk lik kul som jeg hadde i starten av svangerskapet sist, som starter fra under navlen å ned til skambeinet. "buler" ut der urinblæren er..

Det er helt hardt og stramt,kjennes prikt likt ut som da jeg var gravid.. Så kom jeg jo på at brystene mine har vokst drastisk den siste perioden.

Har ikke tenkt noe serlig over det tidligere, siden jeg tenkte det kanskje var brystene som kom tilbake til sitt gamle jeg etter ammingen..

De er ømme å brystvortene er hovne og såre...

Jeg tok p-sprøyta 28.februar å har ikke blødd siden.. Hadde en "klatt" med blod for noen uker siden.. Var liksom bare den "klatten" som kom, ikke noe mer...

Vet dere ikke kan si om jeg er gravid eller ikke, skal kjøpe meg en test idag, tro meg... Men trengte bare å få det ut:-(

Er livredd for at jeg er gravid, siden det er bare en utvei, å det er abort...

Jeg blir 17 år i september å har en sønn på 6 mnd... Jeg og barnefar er forlovet, å har "bestemt" oss for at blir jeg gravid før de fremtidige 4 årene, må vi ta abort..

Jeg har blitt gravid på prevensjon to ganger, fått beskjed om at jeg er hyper-fruktbar, å at vi kunne prøve p-sprøyta men det var en risiko.. (har ikke noe annet valg nå enn p-sprøyte eller kondom resten av livet pga. blodsykdom..)

UFF:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda.. måtte smile litt av ordet hyper-fruktbar (får litt rare bilder i hodet mitt:-)

Har ingen råd og gi deg, men ville bare gi deg en klem. Har fulgt med deg fra BIM og synes du har vært utrolig tøff. 16 år og mor er jammen ikke enkelt, men du har vært modig og moden og jeg tror denne lille gutten din har en super mamma.

Så derfor så tror jeg at uansett hva som blir utfallet av testen din så kommer du til å klare dette. Om dere bestemmer dere for abort, eller beholde barnet så ønsker jeg dere lykke til:-)

Skrevet

Tusen takk for det...!

Det var noen gode ord å få i en situasjon som dette..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...