kosikos Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 jeg er dritt trøtt, husker ikke sist jeg klarte å sove en hel natt, sover kun 2-4 timer hvert døgn. har prøvd sovetabletter, har prøvd å drikke likør til jeg ble kvalm, men ingenting hjelper. nå sitter jeg her og doper meg på kaffe i steden for i håp om å være våken nok til siste psykologi time før examen sånn at jeg kan bestå. har en adhd unge som river i stykker hele jævla huset og som jeg må redde fra døden en gang i mnd. drittfaren har forduftet. har en drittlege som ga meg tre drittoperasjoner, drittinfeksjon og lungebetennelse og ødela halve skoleåret. har en drittlærer som er sarkastisk mot meg minst en gang for dagen pga fraværet mitt, selv om jeg ikke har gått glipp av de obligatoriske timene og selv om jeg har levert sykemelding for alle fraværsdager. jeg har en drittbarnehage som koster flesk og som ikke gidder kle på ungen min - ja hun som helst vil løpe naken ut i snøen - sånn at jeg må smøre henne inn i drittstinkesalve hver gang hun får kulde-sprekker på kroppen. og gjett om hun kan skrike i protest! dritt! synd for alle som må lese dette siden det ikke finnes noen drittsyteside her. >:'(
kosikos Skrevet 3. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. april 2008 glemte å skrive at dritt au pairen stakk av med en halv månedslønn og 3 klesplagg!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 ojj...uffda...hørtes faktisk skikkelig jævlig ut dette:-)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Synes livet mitt er dritt i perioder men sammenlignet med ditt blir det bare bløtkake. Full symp ang adhdbarn. Jeg hater ferier, fordi han er helt vill etter en uke hos far. Hver gang. Det er ikke verd det for å få litt fri. Synes du skulle refse barnehagen når du er i sånt humør som nå. Da får du nok viljen din. Jeg hadde ikke villet krangle med deg. Evt kan du begynne å grine. Da blir folk litt satt ut.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Huff da, jeg skjønner jeg må slutte å syte over bokhylleproblemet mitt...
Gjest Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 oioi her ingen gode råd, men litt sympati hvis du vil ha
oui-oui Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Mener du at "drittfaren" har forduftet som i dratt sin vei "for godt", eller har du et lønnlig håp om at han kommer tilbake i nær fremtid..? Uansett har du min hele og fulle sympati. Jeg er alene med mine to i 4 dager, og de har hverken adhd eller hang til snøbading. Men du verden så glad jeg er for at mannen min er hjemme om et par dager. God bedring og lykke til med eksamen! Håper du har foreldre / svigerforeldre som kan avlaste deg litt.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Uff , det var no dritt;-( Men nå kan det vel ikke være mulig at det går så veldig mye mer nedover, og da er det bare en vei, og det er opp;-) Helt utrolig hvor mange utfordringer man skal møte til tider.. Dritt avler mer dritt tydligvis;-( Lykke til med alt ihvertfall. Det går nok bra skal du se:-) P.S Mulig du skal holde deg unna bæsje kaffen din.. Unødvendig og frivillig bringe mer dritt inn i livet ditt... Hehe;-)
kosikos Skrevet 3. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2008 åh nå var det kos å komme hjem og lese trøstesvar fra dere! drittfaren stakk da jeg var gravid så jeg er egentlig vant med det da. jeg klaget bare over han i morges fordi jeg hadde litt lyst på barnavakt, og kanskje en kosikos-vikar som kunne skolet og jobbet for meg mens jeg legger meg inn på rusklinikken for kaffeavhengighet. hehe. kanskje det hjelper med bæsjekaffe. med dritt skal dritt fordrives
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå