kosikos Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 en del dårlige opplevelser, som: en stor og lang og kraftig rap rett i trynet av ferskvarediskmannen. ufrivillig tafs av en mongoloid mann på busstoppet. sparket min stakkars stortå inn i stolbenet. men alt dette gjør ingenting, for jeg har fått: tilbud om å smake kaffe laget av bæsj (det er verdens dyreste kaffe faktisk) og b på latin eksamen :D
kosikos Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 jeg turte ikke og jeg angrer!!!!! D: men skal bruke et par dager på å psyke meg opp og så skal jeg drikke og så skal jeg kysse min kjære rett etterpå hehehehehehe
Gjest Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Ja, men da får du ha lykke til med bæsjedrikkingen;-) Jeg for min del hadde holdt meg langt unna selv om jeg hadde fått betalt for det. Ikke drikker jeg kaffe og ikke liker jeg bæsj;-)
kosikos Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 men jeg skal likevel gi deg full beskrivelse av smaken når jeg har kvinnet meg opp til å taste
Gjest Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Ja, du får gjøre det;-) Men tror aldri du kommer til å klare å overbevise meg om at det er godt. *æsjebæsj*
kosikos Skrevet 3. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2008 hvorfor ikke? fordi det smaker kaffe eller fordi det smaker bæsj?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå