Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg i natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentami har 39,4 i feber.Prøvde å gi henne paracet mikstur,men den spytta hu ut.Kan den blandes i melk?

Er bekymra for henne stakkars.Ligger og klager seg.Hun er 5,5mnd,2,5 korrigert.hun er født i uke 27 så det er vel derfor jeg bekymrer meg for feberen.Vet det ikke er kjempehøy feber da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ringe legevakta og høre hva du eventuelt kan blande i? De har peiling på sånt!

Skrevet

Uff , ikke greit det der.Du har ikke stikkpiller da?

Hvis ikke hadde jeg nok prøvd å blande det ut med melk

Skrevet

Hvis hun var så prematur, og virker svært slapp, så ville jeg dratt på legevakten- ikke bare ringt.

Skrevet

Det er allmenntilstanden og om de spiser/drikker greit som er viktig for å vurdere hvor sykt et så lite barn er, ikke feberen. Får håpe hun blir bedre raskt da, men dra på legevakten :)

Skrevet

Hun har ikke spist så mye,men litt har hun da fått i seg.Hun ligger i senga nå.Hun har tisse bleier og hun smiler og pludrer nå.Kan hende det er tenner på vei?Hun er litt slakk på øynene eneste,men virker bedre nå enn for en halv time siden.Skal ta tempen om en time og se da.Går den opp blir det legevakten.Bare synd jeg er hjemme alene med henne,uten bil.

Skrevet

syntes det var fælt sjøl når mini hadde feber, men det er ikke teperaturen det kommer an på hos babyer, det er almenntilstanden! Babyer tåler feber bedre enn vi tror! De kan faktisk ha ca 40, uten å være nevneverdig påvirket...

Men det du må sørge for er at barnet få i seg nok væske. DET ER VELDIG VGIKTIG!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...