Bobine Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Hei. Noen som har oppskrit til etui for strikkepinner? Gjerne inndelt etter tykkelse og strømpepinner/rundpinner. Leste om noen som hadde lagd/sydd det her for en stund siden, men finner det ikke igjen..
tasah Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Jeg fikk min mamma til å sy et sånt etui, men hun brukte ikke mønster så det kan jeg ikke hjelpe deg med Det som skjedde med meg var at jeg aldri la pinnene nedi dit de skulle (jada, latskap ) så det ble kaos med etui også. Jeg har gått over til strikkbåndmetoden, altså strikkbånd rundt pinnene med forskjellig farge for de ulike størrelsene. Fester alt fra strømpepinner til rundpinner i same strikken, fungerer utmerket for meg
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Jeg bruker en cdmappe til rundpinnene, skriver bare str på lommene. Også har jeg denne mappen til strømpepinnene: http://i122.photobucket.com/albums/o268/litoja/Sydd/Pinnemappe130308.jpg Der er det også plass til saks, målebånd og annet dill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå