Gå til innhold

Hasj!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i tre måneder og helt fra begynnelsen har jeg vist hva jeg synes om sånt, på grunn av eksen min ble narkoman er jeg veldig imot alle former for ulovlig dop. Hver gang temaet dop har vært oppe har han sagt seg helt enig med meg og snakket selv ivei om hvor mye han var imot dette. Han har prøvd hasj et par ganger men likte det ikke og kommer aldri til å gjøre det igjen. Han har en kollega som røyker hasj nesten hele tiden og på en fest forrige helg spurte denne kollegaen om han fikk lov å røyke inne. Typen min sa at det kunne han ikke for jeg blir dårlig av lukten, og så ser typen på meg og sier "men det er greit at vi røyker ute sant? Jeg har så lyst å røyke akkurat nå!" Jeg fikk helt jernteppe og klarte ikke si noe, ble kjempe lei meg, nesten på gråten, så etter en liten stund sa jeg at jeg skulle på essoen en tur. Så sendte jeg sms til han at jeg ble dårlig og måtte dra hjem. Dagen etter kom han bort til meg og vi begynte å krangle. Han sier jeg ikke burde være sur på han for han var jo ærlig mot meg og han er sur på meg fordi jeg bare gikk fra festen. Jeg synes jeg gjorde rett i å gå fremfor å sitte der i kjempe dårlig humør og lage en scene, og jeg synes jeg har grunn til å være så skuffet fordi jeg føler han har ført meg bak lyset i og med at han hele tiden har sverget på at han hater stoffet like mye som jeg gjør og nå vil han plutselig røyke. Jeg vil ikke ha en kjæreste som vil røyke, det er umodent, ulovlig, farlig, osv osv. Nå er jeg bare enda mer sur på han fordi jeg mener han ikke har noe å være sur på meg for. Det er jo hans feil at jeg gikk fra festen. Og han har løyet til meg når han sa han aldri skulle røre hasj, så da burde jeg absolutt ikke "sette pris på at han er ærlig om at han vil røyke"! Jeg blir så irritert og skuffet og vet ikke om dette er verdt det, når vi får slike kriser så tidlig i et forhold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, dramaqueen! Hver glad hvis han gidder å se deg igjen etter det der ihvertfall! Hvor gammel er du? 13?

Skrevet

Dette kan du igrunn bare finne ut av selv. Vi har alle ulike toleranse for div rusmidler. Selv hadde jeg ALDRIG klart å leve med noen som nyter narkotika, ikke ens en gang ibland. Jeg har ingen toleranse for slikt.

Men kan du leve med det så finner dere ut av det. Hvis ikke går du videre.

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Folk forandrer mening. Hvis du ikke aksepterer det så går du fra ham. Han gjorde ihvertfall ikke noe bak ryggen på deg.

hvis du ikke vil være sammen med en som bruker stoff er det vel ikke verre enn å _ikke være sammen med ham_ ?

Skrevet

Faen så harde dere er......

Til HI: Jeg ville nok reagert på samme måte som deg. Jeg ville valgt å gå fremfor å lage en scene. Du var jo alt annet enn dramaqueen slik Ludderet over sier. Derimot var du fornuftig som gikk.

Synes du har all grunn til å føle deg ført bak lyset, siden dere hadde snakket om rus tidligere og han hadde sagt at han aldri ville røre det mer.

Det er bare en ting å gjøre, akseptere at han røyker hasj eller forlate ham. Det valget må du ta.

Håper det går bra :-)

Skrevet

Når jeg sier dramaqueen så mener jeg tankegangen hennes. Smålig.

Skrevet

Det er egentlig sant. Han sier at han ikke røykte på festen og jeg tror på han, men tilliten er liksom brutt. Han er veldig bra person og har et godt hjerte så jeg har egentlig ikke lyst å gå fra han.

Takk for rådene dere! Untatt deg Hora, du har bare gjort enda et elendig forsøk på å bli "kul" på grunn av dine ekstreme utageringer. Du minner meg om en 14-åring befengt med en sterk blanding av ADHD, Downs og Autisme, og som en hver mor ville revet av seg håret på grunn av.

Skrevet

Hva var så dramaqueen med tankegangen hennes da, mitt kjære ludder;-)?

Skrevet

hvis han lover å ikke røyke er det greit. men han var dust og må straffes litt! det er greit å trampe ned reglene i begynnelsen så vet de hva de har å forholde seg til. :D

Skrevet

og ja, ludderhoren, hvor ligger logikken bak det du sier? har ikke mamman din lært deg å holde kjeft når du ikke kan si noe fint?

Skrevet

Lage store problemer av en liten filleting, han stakkars fyren kan ihvertfall vinke farvel til et chill liv med en hysterisk kjerring som det der.

Det er sånne menn som ender opp med å gå bak ryggen til damen med absolutt alt, fordi kjerringen flyr i taket for hver minste ting. Ikke noe liv det.

Se bare som hun klikker på uskyldige meg, haha...

Skrevet

Joda, men er en stund siden jeg flyttet hjemmefra, i motsetning til enkelte ;-)

Skrevet

Ludderet: Jeg vil vel heller karakterisere tankegangen din som dramaqueen. Hun har tatt et standpunkt til dop, klart det er vanskelig at kjæresten da plutselig vil røyke.

Skrevet

kanskje du flyttet litt for tidlig? eller kanskje mamman ikke ga deg noe valg? :D

synes ikke det du sier er logisk i det hele tatt. chill kan være bra, ulovlig kan ikke være bra. det er en liten grense der vennen...

Skrevet

Plutselig? Hallo? De har vært sammen i 3 mnd! Kanskje bli litt bedre kjent før hun kan kreve hva han skal gjøre og ikke gjøre!

Og hva er det lille kosen? Sinna i dag du?

Fumlis: Jeg er faktisk så uskyldig at jeg skal legge meg nå jeg. Tidlig i seng i dag :-) Natta til lille vidunderlige meg :-)

Skrevet

Skal prøve :-) smask!

Skrevet

du vet jo ikke hvor lenge de har kjent hverandre! hvor lenge går du i et forhold uten å sette ned ground rules da? eller synes ikke du det bør settes før forholdet blir til, så det ikke blir misforståelser? er ikke sinna men jeg klarer ikke la være å svare med fornuft på idiotspørsmål. dessuten er det alltid gøy å ta en diskusjon man ikke kan tape. :)

du er ikke uskyldig. du skremte vekk dakas lille anonym.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...