Gå til innhold

i love gina tricot!

Anbefalte innlegg

Skrevet

var innom den helt nye butikken i bergen i dag...

tenk å ha masse penger å sin egen kroppsfasong der!! (ikke det at det er så dyrt da, men men,! kjøpt alikevel to fine gensere som jeg kan bruke gravid og non-gravid.. men skal gå gal der inne når han har sprettet ut ! hehe tror eg skal spare penger til shopping( prioritert etter babyen selvf!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at det er noe for deg da. Jeg personlig liker ikke stilen der. Mulig nå som jeg er gravid, og trenger videre klær. Men jeg liker ikke vide klær nongravid liksom...

Ellers syns jeg andre har funnet mye fint der, men klarer ikke å finne noe til meg selv... Jeg tror jeg har blitt veldig sær i stilen, for det er et problem for meg å gå på shopping. Må virkelig leite, før jeg finner noe til meg.

Skrevet

skjønner deg godt, jeg elsker butikken ;) blir ikke så mye shopping der nå som magen begynner å komme, men de har en del deilige topper som er lange på magen og hvor det er plass til magen, kjempekjekt til sommern :)

Skrevet

Oj, hvor i Bergen ligger butikken? Har ikke fått med meg at de har kommet hit. På tide at det kommer noe nytt! Synes Bergen er en kjedelig shoppingby...

Skrevet

Gina Tricot har åpnet på Åsane senter. Litt kjipt at man må ut av byen, men de har masse fine butikker i Åsane, så da kan man like godt tilbringe en hel dag der ute, og kanskje svi av litt på IKEA i samme slengen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...