Gå til innhold

Palmesus sier jeg er her for lite-....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg er jo her:) Får ikke referert innold i tråder eller noe til henne. he he:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Skyld på meg!!! Makan til frekkheter

Skrevet

Hvordan skal man ellers komme seg opp og frem i verden? Muhahaha:)

Skrevet

jeg ser også på det som en fordel å se mer vampyr-innlegg :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Snakker om! Bare pass deg, jeg er 1 meter høyere enn deg, haha!

Skrevet

Ha, Palmis, du vet jeg er liten, men sterk som en okse!

 

Klart vmpyrinnlegg er ettertraktet for tida, de er jo mangelvare! ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Palmis du, bare vent til jeg slipper kokosnøttene mine i hodet ditt! Høyt henger de, og sure er de!

Skrevet

Ok, da Pælmis da... ha ha ha:) ond latter fra det fjerne.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

HAhA, du har jo humor jo, selv om klokka snart er 3.april! hahaaha

 

Jeg trenger søvn........

 

Fjernt og fjernt, du er jo bare et kokos-kast unna!

Skrevet

Min humor er alltid like tørr. DET kan man stole på:)

 

Alt er jo menatlt fjern fra den haugen du bor på, hi hi:) mobbe bosted:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Om du ikke kan gå til fjellet, la fjellet komme til deg! Dagens latskap.. haha

Skrevet

OIoioioi, sammenligner deg med religiøse skikkelser og alt.. de gode karakterene har gått deg til hodet, min venn. Sorry, men noen må gi deg de sannferdige nyhetene. :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Bedre og bo PÅ fjellet, enn under vel? *knegg*

 

Jeg burde legge meg, igjen...

Skrevet

Jeg bor ikke under, bor ved siden av! Stor forskjell. Selv om min mann mener det ikke kvalifiserer til betegnelsen fjell da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...