meg & to små vampyrer Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Men jeg er jo her:) Får ikke referert innold i tråder eller noe til henne. he he:)
meg & to små vampyrer Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 Hvordan skal man ellers komme seg opp og frem i verden? Muhahaha:)
selfangerkjerringa Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 jeg ser også på det som en fordel å se mer vampyr-innlegg
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Snakker om! Bare pass deg, jeg er 1 meter høyere enn deg, haha!
meg & to små vampyrer Skrevet 2. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2008 Ha, Palmis, du vet jeg er liten, men sterk som en okse! Klart vmpyrinnlegg er ettertraktet for tida, de er jo mangelvare!
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Palmis du, bare vent til jeg slipper kokosnøttene mine i hodet ditt! Høyt henger de, og sure er de!
meg & to små vampyrer Skrevet 2. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. april 2008 Ok, da Pælmis da... ha ha ha:) ond latter fra det fjerne.
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 HAhA, du har jo humor jo, selv om klokka snart er 3.april! hahaaha Jeg trenger søvn........ Fjernt og fjernt, du er jo bare et kokos-kast unna!
meg & to små vampyrer Skrevet 2. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. april 2008 Min humor er alltid like tørr. DET kan man stole på Alt er jo menatlt fjern fra den haugen du bor på, hi hi:) mobbe bosted:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Om du ikke kan gå til fjellet, la fjellet komme til deg! Dagens latskap.. haha
meg & to små vampyrer Skrevet 2. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. april 2008 OIoioioi, sammenligner deg med religiøse skikkelser og alt.. de gode karakterene har gått deg til hodet, min venn. Sorry, men noen må gi deg de sannferdige nyhetene.
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. april 2008 #13 Skrevet 2. april 2008 Bedre og bo PÅ fjellet, enn under vel? *knegg* Jeg burde legge meg, igjen...
meg & to små vampyrer Skrevet 2. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 2. april 2008 Jeg bor ikke under, bor ved siden av! Stor forskjell. Selv om min mann mener det ikke kvalifiserer til betegnelsen fjell da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå