_Piamor_ Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Ville dere dratt ut å trillet i morgen med din 10 mnd gamle gutt hvis han hadde feber tirs til tors i forrje uke.fin fredagen,fikk så hoste på lørdagen å hoster fortsatt å det surkler litt i brystet på han. Er første gangen han har hoste så jeg er litt usikker.
NoDoubt Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Hadde ikke vært redd for å tatt han ut. Kos dere på tur:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå