Rivjerntilkjeft Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 hehe, for en fantastisk overskrift:P vet dere om det er noen restriksjoner mot å bade i basseng når man er 36 uker på vei da? pliiis vil ha svar, idag helst:P
Rivjerntilkjeft Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 takk og lov! da skal jeg i badeland i morgen!! jippi:)
*LilleTroll + spira Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Ref tidligere svar: Her er svar fra Jordmor Siri fra GullSmokken! Heisann!! Lurer på om jeg kan bade i basseng med klorvann. Er 9uker. Kjære vimsa77 Hei Vimsa77! Du kan bade så mye du vil helt til vannet går:-) Det er fin bevegelse, og deilig er det jo også! Lykke til videre! Vennlig hilsen Jordmor Siri von Krogh
*Super*Mamman* Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Går helt fint ja.. Men unngå bobblebad!!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Trodde det stod Pils damer!!!! Og det hørtes jo godt ut:-)
Rivjerntilkjeft Skrevet 2. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2008 unngå boblebad?? hvorfor? hehe, trodde jeg hadde skrevet pils sjøl isted og:P
Putte68 Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 hehe, jeg også leste pils først... og må si det hørtes forlokkende ut:-) Men må nok vente ennå ei stund ennå med den kalde pilsen ja. Jeg har hørt at en skal unngå boblebad pga. faren for bakterier. Vi er jo veldig utsatt når vi går gravide så disse boblebadene i offentlige bad er det best å holde seg unna så lenge en er gravid.
*LilleTroll + spira Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Boblebad kan føre til blodtrykksfall og besvimelse.. samt at det kan være en annen bakterieflora der enn du er kjent med ( i alle fall på offentlige bad). Boblebad i eget hjem "under tilsyn" skal ikke være farlig
Rivjerntilkjeft Skrevet 2. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. april 2008 åååkei, men hvorfor i all verden skal det være annerledes med et boblebasseng, enn i et vanlig basseng? er det ikke det samme vannet liksom? nyskjerrig.. å litt dum:P
Bell Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Jeg spurte legen på fødeavd. og han mente at bading i vanlig basseng var greit frem til vannet gikk, men at boblebad skulle man ungå pga. bakterier og pga. varmen. Kunne rett og slett bli for varmt for fosteret.
Rivjerntilkjeft Skrevet 2. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. april 2008 oookei, sånn og forstå.. takk for svar da dere:)
nr 6 på vei Skrevet 3. april 2008 #13 Skrevet 3. april 2008 Det har med temperaturen i vannet å gjøre. Det dyrkes bakterier ved spesielle temperaturer, og jo flere som tilfører bakterier(les;jo flere som bader) jo fler bakterier vil bli dyrket. Hjemme er det jo ikke så mange som bader i samme vann? Du kan iallefall ta hensyn og bade alene hjemme....
lillespiren2:) Skrevet 3. april 2008 #14 Skrevet 3. april 2008 hehe.. jeg las også at d stod pils.. hihi..
snart mor til 3 Skrevet 3. april 2008 #15 Skrevet 3. april 2008 mmm..sitte på en uteresturant i solveggen med en iiiise kald nordlandspils og en sigarett........ *lukke øynene og drømme* DET er sommer det....
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #16 Skrevet 3. april 2008 jeg ringte faktisk nettopp jordmor om dette. hun sa jeg burde holde meg unna bassengbading nå i vhertfall som slimproppen hadde gått. har lest flere steder at jordmødre og leger sier at man ikke skal bade så mye i basseng om den er gått i hvertfall
Rivjerntilkjeft Skrevet 3. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 3. april 2008 *drømmer med deg sommerfugl*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå