kanutteogkruttet Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 " lille lørdag " er kjekke saker. Nå feirer jeg skattepapirene som kommer ut i morgen, skåler for at eeeeeeendelig har varmen begynnt å komme, Det er lysere ute og ja Må skåle for den deeeeeeeilige soft-isen jeg spiste idag... Dette er ting jeg jubler for idag....
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Skåler i serotonin, skjønner jeg?
Gjest Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Jeg kan skåle med deg, men bare i cola når jeg mangler sterkere saker..;-) Sol og varme meldte sin ankomst til Bergen i dag og. Det var skjøøøønt;-)
kanutteogkruttet Skrevet 2. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2008 Å neidu.... Sitter å koser meg med en flaske vin ikveld. Ikke ofte jeg gjør det, men fikk J..... lyst til det ikveld! Fortjener det gjør jeg også. Nemmlig!
kanutteogkruttet Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 Er såååå utrolig herlig at våren er her! Blir jo, så oppstemt når fineværet kommer. - Synd Dryppert! Nå må du snart under sanden! Hehe
Gjest Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Jeg drikker vann, men skåler med! Blir så i så sinnsykt godt humør når våren kommer jeg også! Hærlig!
kanutteogkruttet Skrevet 2. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2008 Yepp,yepp,yepp!!!! Når våren endelig kommer så må den feires!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå