Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Skal kjøpe en ny sportsvogn til"lillemann",lurer veldig på TFK joggster Twist,noen som har noen erfaring om denne vogna ? Eller noen andre sportsvogner som er bra.Vil ha en romslig vogn da jeg har en stor gutt.
Willy Wonka Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Jeg har den og er veeeldig fornøyd. Venninna mi har den også og er veeeldig fornøyd. Stor og romslig, men utrolig lett å trille. Lett å slå sammen, tar minimal plass i bilen...veier lite. Løp og kjøp sier nå jeg, da.. ;o)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Jepp! Anbefales! Kjempe fornøyd! Også de jeg kjenner som har den.
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 enig med de over her=) jeg har riktig nok joggster 3, modellen uten svinghjul,ettersom vi bor i skauen, men helt like vogner ellers, og er kjempe fornøyd...tar minimal plass når man slår dem sammen, stor plass i baggen (til å være tre hjuling vel og merke), og kjempe fin og romslig sportsvogn. har ikke tatt i bruk den enda da..men kan anbefale den på det varmeste =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå