Gå til innhold

April-prøvere, er dere klare? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo har funnet ut at vi ikke gidder å vente lenger nå;) Frt dpiller ikke noen rolle for når babyen blir født (hadde planer om å starte prøvingen i mai/juni)...dessuten kan det ta tid, så like greit å starte nå:) Må legge til at p-pillebruk har medført ganske uregelmessige sykluser for meg, slik at jeg har absolutt null kontroll over El og TR. Men vi prøver likevel...sitter det så sitter det, ellers er det bare å prøve videre:)

Hvor mange er vi som skal prøve denne mnd? Gleeeeeder meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Det spiller ikke noen rolle" skulle det stå i første setningen...var en del trykkleifer der ja:P

Skrevet

Heia

Er i utgangspunket mai-prøvere, men mye mulig vi starter litt for gøy denne måneden :-) Det er jo så ulidelig lenge til mai! Hehe... En smule utålmodig ja :)

Skrevet

venter på TR 18april så er det bånn gass!!!=)=)=)

Skrevet

Hei *siv*!

Vi har også funnet ut (eller, kanskje mest meg da..hehe, men sambo er enig) at vi ikke gidder å vente lenger! Jeg sluttet med p-piller for snart en måned siden, og dersom jeg hadde fått TR sånn omtrent på den tiden jeg ville gjort med p-piller, så skulle jeg ha fått TR på mandag 7/4. Meeen, så langt ingen TR, og jeg har absolutt ingen peiling på hvordan syklusene mine er (gått på p-piller i 10 år sammenhengende).. Så nå bare kjører vi på og prøver, skjer det, så var det meningen at det skulle bli nå! :)

Hadde egentlig gjort meg litt tanker om at jeg ikke har så veldig lyst på desemberbaby, men har funnet ut at akkurat det spiller liten rolle i bunn og grunn, vet jo ikke om vi får det til engang, så da får lille vennen komme akkurat når h*n har lyst! :)

Dette er så utrolig spennende!! Gleder meg så vanvittig til å bli gravid! :D

Skrevet

Mimi82: Får håpe TR kommer ganske så snart da, og at du ikke får problemer med syklusen, slik som jeg:( Utrolig slitsomt å ikke ha kontroll. Skal til legen på onsdag og høre hva som kan være galt...idag er det 82 siden forrige TR...har testet (selvfølgelig neg.)

Jeg har hele tiden sagt at jeg vil ha et vårbarn, men i det siste har jeg funnet ut at jeg ikke gidder å henge meg opp i det. Spiren sitter når den sitter, så vi får ta det som det kommer. Regner med at prøvingen kan ta litt tid pga uregelmessige sykluser, så det er bedre å sette i gang med det samme:P Har dere barn fra før? Jeg og sambo har ei datter som blir 8 i juli:)

Skrevet

Jepp, klar som et egg her... =)

Venter i spenning på mens, som skal være like rundt hjørnet, om jeg kjenner symptomene rett. Så da er det virkelig ikke lenge til første prøveperiode. Hjelp, det begynner å bli alvor!!!

=D

Skrevet

*siv* : Jeg håper at legen kan hjelpe deg - skjønner godt at det er slitsomt :/ Når man først har bestemt seg for å prøve, så er det utrolig frustrerende med sånne skjær i sjøen, man vil jo gjerne bare kunne kjøre på! ;) Jeg har også tenkt sånn som deg at jeg gjerne vil ha barn på våren, og vi hadde egentlig bestemt oss for å prøve på det. Men jeg kjenner at jeg vil gjerne komme i gang, det tar sikkert litt tid før spiren sitter uansett. Så da spiller det egentlig ingen rolle lenger :)

Tenker at lillejenta gleder seg på søsken da! Og så blir det nok utrolig koselig med en liten i huset igjen! :) Vi har ingen barn fra før, så vi er veldig spente, endelig er det vår tur! :)

Skrevet

Bare ei uke til vi slutter het med prevensjon, men nå begynner jeg å tenke på om vi kanskje skal vente litt til. Kalde føtter igjen:0) Var i medarbeidersamtale forrige uke og etter det kommer selvfølgelig samvittigheten snikende igjen.... Det er jo egentlig bare tull!. Prevensjonen skal bort, samme hva samvittigheten min sier nå altså!

Gleder meg jo så utrolig mye, når jeg glemmer jobben:0)

Skrevet

Stå på MilleMamma84, jeg har vært frem og tilbake selv ang jobb...Men nå har jeg bestemt meg .Nå skal vi prøve.Slutter på p-pillen 14 april=)=)

Skrevet

Vi er lykkelige prøvere vi åsså:) Mistet nettopp i slutten av mars uke 6+3 så vi prøver på nytt. Gleder meg!

Skrevet

Hei Tingelinge*prøver*!

Så bra at du er helt bestemt nå da=) Jeg er enda så frem og tilbake, men jeg vet at dersom jeg skal tenke på meg og familien, må jeg glemme hensynet til jobb. Det er jo ikke sånn at jeg er uerstattelig da:0) Lykke til da! Nærmer seg nå=)

Skrevet

Er med som april-prøver :)

Venter på at TR skal bli ferdig nå, så er det bånn gass :P hehe!!!!!!!

Skrevet

MilleMamma84

hihi;) Tror vi har låv å komme inn i familiemodus å tenke på noe annet en jobben av og til;)

Skrevet

11 dager til TR kommer....Så er det bare å fyre løs hihihi!!=)*Gleder meg* ;)

Skrevet

Heldige dere som starter nå! Jeg vil også bare slenge oss ut i det, men vi prøver å tenke på at det nok er smart å vente litt til..

Jeg er ferdig studert i juni, og så må jeg få meg jobb og ansettes minimum 6 mnd før termindato. Puh! Det er vel kanskje litt risikabelt å starte denne måneden. Selv om jeg så gjerne vil!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...