lillegutt mars o7 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Jeg og mannen min hadde veldig god sex før vi ble gravide!Nå er det ikke fullt så hippt hvis dere skjønner?.. Trenger noen skikkelig gode sex-tips som får oss like ville og kåte som før i tiden??! Før likte jeg godt "ute-sex", men nå er jeg for redd for å bli oppdaget.Er jo blitt en respektabel mamma nå ;-) Har endel "dirty-talk" hvor jeg forteller om ulike situasjoner/rollespill. Men vi trenger noe mer..det lille ekstra som gjør oss ville og galne ;-)
lillegutt mars o7 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. april 2008 skulle egentlig være anonym,da jeg syntes dette er litt privat.. Shit happens ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Vi har også trengt en liten oppkvikker. Bestilte noe sexy undertøy på nettet, sendte noen overraskende bilder på mms, også var den i boks
lillegutt mars o7 Skrevet 23. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2008 Det var en god idè =) Når vi har flyttet inn i det nye huset,og laget klart en "egen" plass for slikt,skal jeg i all hemmelighet bestille det! Takk for tipset =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå