Mamsen og lillegutt Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Lurer på hva den stolen som settes oppi/oppå en vanlig stol heter?? har sett den hos noen,men aner ikke hvor den er kjøpt. Hva koster den? Noen som skjønner hvilken jeg mener??
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Tenker du på den i tre/stoff ? Eller bare stoff? Den første hudker jeg ikke i farta men den andre heter sack'n'seat. Har ellers fått kjøpt en kjempekjekk stol som skal settes på stol. Den er i plast, veier nesten ikke noe og er sammenleggbar. Kjøpte den dessverre på finn så kan ikke hjelpe deg med hvor du finner den. Har bare sett lignende på nettsider fra usa. Den stolen du snakker om tror jeg de har på Babyshop i hvert fall
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Tror den koster +/- 500:- hvis jeg husker rett
Mamsen og lillegutt Skrevet 2. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2008 den er i stoff og metall tror jeg. akkurat som en ministol som kan legges sammen. Kan prøve å leite mer på nettet...
Mamsen og lillegutt Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 fant noen lignende. het stol på stol. og er i tre og stoff...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Er det ikke den med tre'pinner' på sidene?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Fant nok den samme(nesten) Denne er helt metall og stoff http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=15028&template=product_info&open=11
Mom2Two Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Du burde sjekke ut den stolen som heter sack 'n' seat. Den er helt genial. Tar liten plass, og er laget av tøy. Festes på vanlige stoler på en enkel måte. Koster ca. 200-250 kr alt etter hvor du kjøper den. super å ha i stellevesken eller under vognen.
Mamsen og lillegutt Skrevet 2. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. april 2008 takk for tips:) Satt å såg på sack'n seat i sted. De var tøffe....hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå