Gå til innhold

Hva betyr "soggy bottom baby"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt her, dette er ikke krangleinnlegg:)

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Bleie i ankelhøyde. Typisk forekomst hos flergangsmødre, som har kommet over den første "Kan jeg snart få skifte bleie igjen? Ja, jeg gjør det, har sikkert kommet et drypp". Etterhvert skifter man når bleia subber.

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Sug lut har rett. Her grunnet konstant pissing i alle retninger. Man putter på en bleie, og to minutter etterpå henger den på knærne. det gjør for så vidt rumpa også, på både mor og barn.

Skrevet

Greit å være gartner når man er lav i lortefallet, da, blir ikke så mye bøying i kålåkeren?

Skrevet

Nei, jeg har innebygget stressless på baksiden jeg. Så slipper jeg en liten fis, så får kålen seg en fin blås med nitrogentilførsel. Supergartner! =)

Skrevet

Du er rett og slett en genmanipulert gartner, laget for formålet.

Skrevet

Ja det må være noe sånt. Kjipt at de glemte de grønne fingrene og snekkerbuksen. Snekkerbukser får jeg nemlig ikke på meg. og jeg ser ikke ut i rutete skjorter. Jaja, litt svinn må man regne med.

Skrevet

Men HI, jeg vet ikke hvor Rebel har fått nickidéen sin fra, men jeg tror kanskje det kommer fra en film (eller sang?) hvor "soggy bottom" refererer til et myrsøkk. Altså et lavtliggende område med våt bunn. Folkelig, amerikansk landskapsbeskrivelse.

Genialt nick!

Skrevet

Noe sånt ja, tokatter_USA =) Soggy bottom boys... Man of constant sorrow=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...