selfangerkjerringa Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Jeg syns musikksmaken hans SUGER til tider... nå sitter han og hører på div musikk-kanaler, og det går på en salig blanding av Meatloaf og Enya... HJELP! Mannen som vanligvis foretrekker hardere musikk som Rammstein, Korn og slikt...
mayaya Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Jeg tror jeg ville fortrukket dere sammen, jeg. Litt av ditt og litt av datt. Bare Rammstein blir bare for harry azz.
selfangerkjerringa Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 Jeg liker Rammstein pga musikken. Ikke pga den fantastiske lyrikken og det trivelige imaget. Om det er harry eller ikke gir jeg bæng i Er for gammel til å ha sånne standpuntker til musikk, hehe
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Åååå, nå MÅ jeg bare se musikkvideoen til sonne!!!!!!! *digg*=D
selfangerkjerringa Skrevet 2. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2008 hehe... harry og slitsomt er da ikke det samme Men hvis du mener at Rammstein kan være litt bråkete til tider så er jeg forsåvidt enig. Jeg må være i riktig humør for å sette pris på den musikken. Til husarbeid er det genialt f.eks. Bilkjøring eller taffelmusikk: dårlig.
Gjest Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Jenta mi på 5 år ELSKER Sonne og Du Hast. Forleden så hun videoen til Sonne og selv om Snøhvit var slem så elsket hun, om mulig, sangen enda høyere etterpå. Og jeg er meget stolt over datteren min som liker Rammstein. Hadde hun digget Westlife etc. hadde jeg blitt en anelse fortvilet. DET er harry og fæl musikk det. Eller fjortisgnål, om man vil.
mayaya Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Du er rar. Er det noe det passer til, så er det bilkjøring.
selfangerkjerringa Skrevet 2. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. april 2008 Tjah.. jeg er ingen fan av road rage egentlig...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 Å, godt det er flere unger som liker Rammstein, manowar osv=) Hun er bare 8mnd, men likavell begynner "rockefoten" å slå når pappan setter på musikken=)
selfangerkjerringa Skrevet 2. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. april 2008 Åhåneidu! Jeg eeeelsker å kjøre fort med den fine røde bilen min - gjerne med Rammstein på full vreng! Men særlig lurt er det vel ikke? gjør det forøvrig aldri med selfangerungene inni da.
selfangerkjerringa Skrevet 2. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 2. april 2008 Eldsta sovna til live-konserter på tv da hun var baby - med Korn...
Mamma til snart 4 Skrevet 2. april 2008 #15 Skrevet 2. april 2008 Pappaen her er også tidlig ute,ACDC og Guns`n Roses for alle penga. . samme gjelder med bil, Gi barnet en bil før fotballen tar dem;) hehe. . lever med en som elsker å skru å være på gatebil kjøring + + +
Gjest Skrevet 2. april 2008 #16 Skrevet 2. april 2008 Hehe, det gjelder å gi dem kvalitetsmuskk fra børjan av;-) Men er redd for at tenåringsopprøret kan resultere i hårbleking og vræledamer/boybands, så lurer på om jeg skal snu på flisa slik at jeg ender opp med hardrock-tenåring i stedet:P
selfangerkjerringa Skrevet 2. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 2. april 2008 Tjah... her i gården er det tatovering, piercing, rock osv som er standard. Gjett hva fireåringen vår er opptatt av? Prinsesser, ballett og opera. Jessøribob.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå