Gå til innhold

Min lille tulipan!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det om dagen?

Håper solen smiler nord for meg og ned på deg. Noen har i hvertall rappet solen...

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Jeg tar til meg tulipanismen, og svarer freidig. Jeg tror det er noen helt andre som har stjålet sola, men jeg smiler litt sjøl innimellom, det hjelper. Faktisk er det slik at om du så bare drar ut munnvikene og henger dem bak øra så frigjøres serotonin. Det ligger muligens an til en kjempelykkerus om du bruker strikk med hake i endene. Hva med deg?

Skrevet

Freidig er du og innlegget var egentlig til deg. Er så deilig når man ikke trenger å si så mye...

Jeg smiler som dagen er lang (og nå er dagen faktisk litt lenger enn forrige uke)slitsomt men hyggelig.

Mannen har funnet nytt hus til meg i Dronningveien. Passer veldig godt i navnet men ikke stedet. Hølen er... ja hva er det egentlig? Ikkeno!!

Ellers er alt bra her i det kongelige hjem. Flisa er frisk og i elefant/popcorn/klovnerus, mannen er på jobb og passer øvrigheta og jeg passer på fjernkontroll/sjokolade/klesvask ++++, dvs. alt som det samme!

Hvordan går det i byen bortenfor bompengeringen?

Skrevet

Hølen er jo en rosenknopp av et sted! Dit bør alle vi fine flytte, egentlig, og gå kveldsturer på den nedlagte jernbanen.

Jeg er full av pizza og inspirasjon, vet ikke helt til hva, men klar for å utnytte det maks. Den ene ungen har krangla seg i seng, den andre sover søtt, freden senker seg, nå er det bare mannebeinet igjen.

Skrevet

Er det? Er ikke det sånn -svisj, ferdig! Bør ejg ta meg sammen og ta en tur dit? Bli voksen liksom...

Inspirasjon er en fin ting, lurer på om jeg må inspirere meg til sengs snart. Må bare få bort alle de stygge bildene jeg har av slitne badebukser med hengete nøttepose!

Skrevet

*vifter vekk vonde vemmelige bilder*

Ja, Hølen er "blunk, du gikk glipp av det", men det er såååå fint, og fredelig, og fantastisk aktivt lokalmiljø virker det som. Og elv, og rusle til Son og bade, og nærbutikk...

Skrevet

Grøss...

Rusle til Son, er det så kort vei dit altså?

Skrevet

Etter sigende - par-tre km sies det. Har ikke prøvd, bare hørt på lokalbefolkninga. Synes det høres lite ut, men veit det har blitt gjennomført med tildels små sneiper.

Skrevet

Kanskje jeg må ta meg en tur til Dronningveien allikevel:o)

Har du kontakt med de innfødte der ute altså? Lurer på om ikke Åge bringsvær bor der også...

Skrevet

Nja, innfødt - boende, i hvert fall. Ja, han bor der så vidt jeg veit, mener han er aktiv i barneteateret eller noe sånt også. Ta deg en tur, og hvis du flytter veit du hvem du skal invitere!

Skrevet

pm til deg, forresten!

Skrevet

Candelightsupper i Dronningveien hørtes morsomt ut. Kanskje franskedamen kommer også med sitt Royal Doulton-service??

Skrevet

VEnter på invitasjon...

Skrevet

Pm...

Bør jeg ha linservietter med monogram?

Skrevet

Det holder for oss, tror du ikke Daniel?

Skrevet

Men Hølen er jo midt i mellom alt... Vil jeg trives der?

Skrevet

veit ikke...veit bare at jeg kubber snart

natta!

Skrevet

Veit ikke jeg heller...

Venter på mannen, må sove på armen!

Natta på deg:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...