Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

under fødsel revnet jeg ganske bra, da jeg dro ifra sykehuset fikk jeg beskjed om att den samme legen som sydde igjen skulle ha etterkontrollen...

var der idag,legen var ikke tilstede, så en annen lege hadde undersøkelsen.. men hun spurte bare om hvordan det gikk,jeg sa hvordan jeg hadde det nedentil.. og det var det... ikke noen form for GU,kun 2-3 spm, så var det over..

det jeg lurer på er om dette er normalt?? siden legen ville ha meg tilbake til seg selv antok jeg att en GU skulle bli tatt, hvis ikke kunne jeg vel bare dratt til fastlegen, som jeg har forstått att er ganske normalt... så burde jeg be om en gu, regner med att det ikke er noe "galt", men sånn for sikkerhets skyld..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du leser det du skrev en gang til, så finner du nok ut svaret selv. Lykke til!

Skrevet

Er vanlig m gu på 6 ukers kontroll da, uansett om man har revnet eller ikke...så synes d var litt rart at d ikke ble gjort hos deg...

Skrevet

det jeg egentlig trodde,får ringe å høre i morgen.. er egentlig av den typen som regner med att legen gjør jobben sin:)

takk for svar til dere begge hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...