Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler behovet melder seg nå som sola titter frem. Men hvor får jeg tak i dette? Og er det ikke ubehagelig for babyen?

Kommer han til å plukke på de konstant, elelr skjønner han at han må la de være?

Han er snart 7 mnd forresten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Apoteket her. De fungerer her iallfall, han piller ikke på dem!

Skrevet

På apoteket. Guttungen her haater de. Vi satser på parasoll på vogna og i hagen, samt caps, i stedet vi.

Skrevet

På apoteket. Snuppa godtok de når hun skjønte at de hjalp mot sollyset. Før det ville hun bare ta de av seg....

Skrevet

Kjøpte på apoteket...av og til tar hun de av, og av og til lar hun seg ikke affisere...kommer an på dagsformen :)

Skrevet

Mer ubehagelig uten i sterk sol...og ikke minst skadelig for øynene. Lillegutt har solbriller fra apoteket. Så fin, atte...

Skrevet

Jeg kjøpte de på cubus sin barveavdeling på Sund. De ligger ved siden av kassa der. De hadde akkurat tilbud og vi fikk kjøpe de 50 kr billigere, så hvis du skynder deg så rekker du kanskje, det var for et par dager siden. Betalte 120 kr eller noe sånt. Og så er de med strikk, slik at de sitter godt på hodet til babyen og barnet kan umulig få de av selv, hvert fall ikke en på 7 mnd.. De er vel beregnet til barn fra 0-4, står det på pakningen.

Skrevet

barneavdeling skulle det vel stå..:)

Skrevet

På Lindex koster de 20 kr!

Skrevet

Jeg har kjøpt disse til gutten min på 7 mnd.

http://www.babybanz.com/euro/prod11.htm

Han piller så klart litt og er ikke helt enig at han skal ha de på. Men når han er trøtt og vil sove syns han det er greit å ha de på.

Skrevet

Kjøpte hos optiker. 249,-

Fikk beskjed om å ikke prøve de på så mye inne. Hvis de får de på ute i sola ser de behovet og synes det er behagelig å ha de på.

Vi skal mye ut i båt til sommeren og så behovet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...