Hilsen Aud Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Føler behovet melder seg nå som sola titter frem. Men hvor får jeg tak i dette? Og er det ikke ubehagelig for babyen? Kommer han til å plukke på de konstant, elelr skjønner han at han må la de være? Han er snart 7 mnd forresten....
Gjest Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Apoteket her. De fungerer her iallfall, han piller ikke på dem!
Moi 32 Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 På apoteket. Guttungen her haater de. Vi satser på parasoll på vogna og i hagen, samt caps, i stedet vi.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 På apoteket. Snuppa godtok de når hun skjønte at de hjalp mot sollyset. Før det ville hun bare ta de av seg....
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Kjøpte på apoteket...av og til tar hun de av, og av og til lar hun seg ikke affisere...kommer an på dagsformen
Willy Wonka Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Mer ubehagelig uten i sterk sol...og ikke minst skadelig for øynene. Lillegutt har solbriller fra apoteket. Så fin, atte...
mamma til s@lma Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Jeg kjøpte de på cubus sin barveavdeling på Sund. De ligger ved siden av kassa der. De hadde akkurat tilbud og vi fikk kjøpe de 50 kr billigere, så hvis du skynder deg så rekker du kanskje, det var for et par dager siden. Betalte 120 kr eller noe sånt. Og så er de med strikk, slik at de sitter godt på hodet til babyen og barnet kan umulig få de av selv, hvert fall ikke en på 7 mnd.. De er vel beregnet til barn fra 0-4, står det på pakningen.
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 Jeg har kjøpt disse til gutten min på 7 mnd. http://www.babybanz.com/euro/prod11.htm Han piller så klart litt og er ikke helt enig at han skal ha de på. Men når han er trøtt og vil sove syns han det er greit å ha de på.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 Kjøpte hos optiker. 249,- Fikk beskjed om å ikke prøve de på så mye inne. Hvis de får de på ute i sola ser de behovet og synes det er behagelig å ha de på. Vi skal mye ut i båt til sommeren og så behovet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå