Gå til innhold

Tror jeg har blitt handlegal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter barn nr 2 st.aften, jeg føler meg som en fugl som bygger rede! Helt tullete! Jeg har handlet inn alt fra ammeinnlegg, frotehåndklær, brystkrem m.m. Lurer på om jeg nå er hysterisk for at ikke alt skal være på plass...huff! Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slenger meg på her jeg,selv om sambo holder igjen litt her da;)

også baby nr 2 her..

Skrevet

Slenger meg på her:))

Venter vårt første og som er etterlengta etter 2,5 års prøving og en sa.

Gikk amokk på Lindex i dag. Masse babytøy til 29 kr plagget.

Måtte jo gå "galt" hehe, kom ut med 12 plagg, alt fra kjoler, bukser, bodyer, gensere... strl 50-62.

Var også innom Cubus, masse fint der og gitt. Ble noen plagg og endel lapper som gikk der og.

Ellers så er alt annet i hus av store ting, vogn, seng, stellekommode (allerede i bruk), bilsete, ammepute, tåteflasker, smukker, ammeinnlegg (i bruk, pga lekker), smekker, gulpekluter, vaskekluter, pudder, kremer, såper, oljer, tempmåler, +++++++

hehe

Jeg er KLAR!!!!

Slekta lurer vist fælt på hva de skal kjøpe, de mener jeg har alt under kontroll...hehe

Skrevet

Jeg har også termin på sankthansaften -- med barn nr 2:-)

Ellers er jeg nok ikke like handlegal som deg, men det er fordi vi har en gutt på 1,5 år fra før, og har det vi trenger. Har kjøpt bæresele og søskensete til vogna. Skal kjøpe ammeinnlegg, så er alt i boks, hehe. Og så må vi vel fylle på med litt rosa klær, blir visst jente denne gangen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...