Gå til innhold

Når fikk dere mage med nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er åtte uker på vei og allerede står magen ut som en liten ballong. Får nesten ikke på meg buksene mine lenger. Og kan ikke skylde på for mye mat - for så kvalm som jeg er om dagen, er det ikke mye jeg klarer å spise...

Er det mulig at magen kommer sååå tidlig med nummer to? Med førstemann fikk jeg ikke mage før i uke 16...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her! Første gang var jeg halvveis i graviditeten før jeg sa det på jobben, og ingen hadde merket noe som helst. Denne gangen måtte jeg begynne med mammabukser allerede i uke 7 eller noe sånt :(

Riktignok veier jeg 7 kg mer denne gangen enn sist, men alikevel..

Og det er litt pussig at magen strutter selv om jeg reellt har gått ned i vekt denne gangen isteden for å legge på meg. (takket være kvalme)

Er 11+6 i dag... Imorgen blir det offisielt, og godt er det for magen har jo egentlig røpet meg i flere uker :P

Skrevet

Var akkurat likedan med meg. Håpløst å ikke kunne skjule en sååå liten baby, hehe

Skrevet

Magen kom veldig kjapt. Husker ikke helt, men tror jeg begynte å bruke mammabusker rundt uke 9-10. Jeg var nesten 8 uker på vei da jeg fant ut at jeg var gravid - buksene begynte å bli litt strammere selv om jeg spiste sunt, drakk mye vann og trente...

Skrevet

Jeg tror jeg begynte med mammabukser i uke 8. Var så kvalm at jeg ikke orket bukser som strammet på magen. Er 17+4 nå og har en ordetlig kul...er nok større enn sist.

Skrevet

hm..her kom magen virkelig seint. sist gang byttet jeg bukser når jeg var ca 3 mnd på vei. nå har jeg bare byttet de buksene som er høye i livet. er i uke 21. magen har virkelig latt vente på seg denne gangen. har enda ikke fått bemerkninger på magen eller noe annet.

Skrevet

Hadde også slik som deg så tidlig men det var bare oppblåsthet og gikk over etterhvert. Deretter kom ikke magen før i uke 21..

Skrevet

Har en tydelig liten bul nå (uke 12), men trenger ikke å bruke mammabukse. Også sist kunne jeg vente en stund med deg pga. høy mage..(og lavt liv på buksene da).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...